nog een knop?

Gestart door Dirky, 20 januari 2015, 21:28:54 PM

Havoc

Markeer "alles als gelezen" gebruik ik niet omdat ik vaak even op het forum kom, dan enkel naar de onderdelen kijk die me echt boeien maar later als ik eens wat meer tijd heb wel nog wil weten waar ik ergens gekomen was.

Met de oude software was dat geen probleem, die markeerde automatisch de onderdelen waar je ingeweest was als gelezen, zelfs als je geen draadje opendeed. Vond ik veel handiger.

Meestal ga ik gewoon door de index, op zoek naar de onderdelen die me interesseren en zie of er "vandaag" reacties zijn. Dan gaan kijken op welke draadjes er vandaag reactie was, beslissen of het de moeite is om open te doen en zo voort. Niet echt handig vergeleken met vroeger maar kom.

De "toon ongelezen berichten" heb ik nog nooit gebruikt gewoon omdat het teveel werk is door die lijst gaan als je telkens nog moet kijken in welk onderdeel dat voorkomt. Moest je onderdelen van het forum kunnen verbergen zou me dat wel aanstaan, zelfs als het in de index was. Er zijn stukken waar ik nooit kom (belgische modellen, nieuwe leden, testervaringen, model van het jaar, etc).
Met vakantie voor onbepaalde duur.

conducteur

Kunnen alle topics over nieuwigheden niet in één draadje gegroepeerd worden? Ik apprecieer de inzet van zij die alle links naar nieuwighedenfolders posten op het forum, maar dat zorgt ervoor dat er soms lange lijsten nieuwe topics zijn waarin slechts één link staat tussen de ongelezen berichten... Maakt het zoeken naar topics die je wel wil volgen moeilijker!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Geert

Is het niet mogelijk op het einde van elke pagina de link: 'Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek' extra aan te brengen? Nu moet ik enkele handelingen uitvoeren om deze lijst weer te tonen ...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

SuSke

1 of enkele drukken op het pijltje backspace in de brower geven je dat resultaat toch al?
Waarm moet het nog sneller gaan?
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

marctje

Onder je naam staat toch een knop " toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" dus heb je direct toegang hierop. En onderaan de pagina vindt je direct de laatste nieuwe berichten.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub