Markeer "alles als gelezen" gebruik ik niet omdat ik vaak even op het forum kom, dan enkel naar de onderdelen kijk die me echt boeien maar later als ik eens wat meer tijd heb wel nog wil weten waar ik ergens gekomen was.
Met de oude software was dat geen probleem, die markeerde automatisch de onderdelen waar je ingeweest was als gelezen, zelfs als je geen draadje opendeed. Vond ik veel handiger.
Meestal ga ik gewoon door de index, op zoek naar de onderdelen die me interesseren en zie of er "vandaag" reacties zijn. Dan gaan kijken op welke draadjes er vandaag reactie was, beslissen of het de moeite is om open te doen en zo voort. Niet echt handig vergeleken met vroeger maar kom.
De "toon ongelezen berichten" heb ik nog nooit gebruikt gewoon omdat het teveel werk is door die lijst gaan als je telkens nog moet kijken in welk onderdeel dat voorkomt. Moest je onderdelen van het forum kunnen verbergen zou me dat wel aanstaan, zelfs als het in de index was. Er zijn stukken waar ik nooit kom (belgische modellen, nieuwe leden, testervaringen, model van het jaar, etc).