Branchlines and Backwoods 2.0

Gestart door evan, 14 januari 2015, 18:41:17 PM

Koen

Ik kijk er al naar uit  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

eddy

T'is de moeite waard,
heb vrijdagavond een preview gekregen van een vriendelijke meneer die in het lokaal aanwezig was. Die nieuwe baan is de max.
Genoeg gezeverd,ga maar eens een kijkje nemen.
groeten Eddy.

OlivierV

Vanmiddag aanschouwd, bespeeld en goedgekeurd. Toffe baan en toffe tentoonstelling. Fijn dat ook even het licht uit mocht.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Koen

Ik kan het alleen maar beamen. Een toffe, gezellige club. Vele bekenden gezien en lang blijven "plakken".
De clubbaan is knap gebouwd, de sturingen zijn prachtig en vernuftigd uitgevoerd en dan had je nog de diorama's en kleinere banen. Fantastisch wat onze Evan creëert.
En dan hadden wij nog het leuke initiatief voor de sponsoring van de club.
Diegene die niet geweest zijn, hebben ongelijk.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

vyncky

Evan en Co,

Leuk dat het de moeite was!

Ik had graag komen kijken. Spijtig genoeg lig ik op de zetel geveld door de griep... :(

Hopelijk komt er nog eens zo'n initiatief!

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

modelbaanHO

Spijtig genoeg is het niet gelukt om langs te gaan.
Hopelijk komt er nog eens de gelegenheid om een bezoekje te brengen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Citaat van: Koen op 16 december 2018, 19:34:36 PMDiegene die niet geweest zijn, hebben ongelijk.

Ik weet het, maar het zat er helaas niet in gisteren ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

DFS

Inderdaad het was echt de moeite! Blij dat ik vrouw en kinderen kon overtuigen om 'even' te gaan kijken. Prachtige Canadese baan die dicht aansluit bij mijn persoonlijke interesses!

PeterVG

Zou ik het weekend midden december 2019 nu al niet vrijaf nemen zodat ik weer niet met de late moet werken als jullie de deuren openen ;)

Metpetergaathetbeter

hele lange,mooie Canadese treinen gezien met zoveel wagons dat ik niet blijjven wachten ben totdat die helemaal voorbij was anders stond ik daar  nog in Edegem  8) ;)

evan

Goede middag,

Hartelijke dank voor de talrijke bezoekers!  Ik ben echt verschoten hoeveel mensen er ook van het forum zijn langs gekomen.  Het was gezellig druk en er waren veel gezellige en soms grappige babbels.  Echter drukker moest het niet worden want er zijn tussen 13h00 en 17h00 meer dan 100 bezoekers geweest  :o

De deuren gaan zeker nog wel ns open in de toekomst en ondertussen bouwen we lustig verder ;)

Groetjes

Evan (vermoeid, maar voldaan)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: evan op 17 december 2018, 12:42:34 PM
Evan (vermoeid, maar voldaan)
en hopelijk gauw weer de oude(waar ik niet naar leeftijd maar naar de gezondheid refereer)  ;)

evan

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 17 december 2018, 17:04:36 PM
Citaat van: evan op 17 december 2018, 12:42:34 PM
Evan (vermoeid, maar voldaan)
en hopelijk gauw weer de oude(waar ik niet naar leeftijd maar naar de gezondheid refereer)  ;)

Bedankt  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Rangeerduivel

Citaat van: evan op 17 december 2018, 17:19:55 PM
Bedankt  ;)

Heb je al ontvangen misschien Evan?  ;D ;D ;D

;)
Een doordenkertje... :)

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.