Branchlines and Backwoods 2.0

Gestart door evan, 14 januari 2015, 18:41:17 PM

SuSke

Er heeft er een duidelijk de zin terug gevonden en de kunde niet verleert :) ;)

Mooie realisaties Evan
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Bedankt voor de lovende woorden mannen  :-*

Suske,

De zin is er altijd geweest, maar de lichamelijke kracht ontbrak me lang.  Nu gaat het al heel wat beter, maar het is enorm fragiel...  dus PIANO is de boodschap 8)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Yo de mannen,

Voor de geïnteresseerden: 

Zondag 16 december vanaf 13h00 tot 18:00 doen we de deuren nog ns open om de operationele baan in aanbouw te bezichtigen.
Locatie: "De schrans" - Molenveldlaan nr 4 te Edegem.
Gelegenheid: Kesrtmarkt "de Schrans" met allerlei verenigingen, dus animo voor het hele gezin ;)

Wat is er bij ons te zien?
-De moderne Canadese baan in opbouw, maar reeds operationeel met al heel wat scenery.
-Een deel van de Nitinat River RR, een oude bekende dus...
-M'n kleine Franse Côte d'Azur baantje dat voor 90% klaar is
-The High Line, maar als diorama en dus niet operationeel. 

Groetjes

Evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Staat genoteerd.
Als het allemaal goed loopt, kom ik tot daar gepikkeld.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

We pleuren het in de agenda Evan. Als er ondertussen geen wereldschokkende dingen gebeuren... ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Olivier77

Een goede avond Evan,

Ik kom ook graag nog eens langs.
Waarschijnlijk ook met de kleinzoon, hij is zot van treinen (hoe zou dat komen ??)
Mvg
Olivier
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

krisds

Ik was er graag bij geweest, maar mijn petekind verjaard (en krijgt natuurlijk een duplo trein ;))

OlivierV

Toch ook proberen van eens langs te komen!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

modelbaanHO

Staat in de agenda genoteerd, maar of het ook zal lukken om langs te komen weet ik (nog) niet.
't is een drukke periode.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

renstimpie

net zoals vorig jaar - ingepland.
;)  Groetjes
Tim

GECE

Ik kom ook, net zoals de vorige jaren.

Groetjes
Guido

evan

Tof mannen!!!

We kijken er naar uit ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Voila! Alles is in orde voor zondag!  Ik heb een groot stuk van Oeversijde als diorama ook nog ns opgesteld.  Dat was even geleden dat ik deze had bovengehaald... 😳

Tot zondag 😉
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.