titel draadje

Gestart door Metpetergaathetbeter, 11 januari 2015, 15:21:42 PM

Metpetergaathetbeter

titeling draadje zou het niet mogelijk zijn als je bv een draadje begint dat je titel kunt veranderen zonder dat het gehele draadje van titel veranderd, bv het ontwerpen van mijn baan, aanvang werkzaamheden, afwerking baan, nieuwigheden aangeschaft tijdens de werken, enz....

of bestaat dat al en hoe doe je het ?

Groeten Peter ;)

Rangeerduivel

Ik dacht dat reeds meermaals gezien te hebben in bvb het draadje over de baan van Dani...
Alhoewel ik daar nog niet 'achteruit' gekeken heb of de titeling over héél het draadje automatisch veranderd wordt,
Als dat wel zo is...shame on my!

;)

Klaas Zondervan

Je kunt per bijdrage de titel aanpassen, zie boven deze bijdrage. ;)

Metpetergaathetbeter

test, maar dan moet je iedere keer die titel mee aanpassen en als iemand reageert heb je meteen die oude titel weer ?

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

bedoeling was om als het ware verschillende hoofdstukken binnen hetzelfde draadje te hebben ! :-\

TBCédric

Gewoon telkens de titel veranderen in je eerste bericht. ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: LS Models op 11 januari 2015, 15:47:59 PM
Gewoon telkens de titel veranderen in je eerste bericht. ;)
dat is net wat ik niet wou,stel het draadje veranderen naar eindelijk is mijn baan af ! terwijl je op het eerste blad helemaal niet weet waarheen ! ::) of met wat te beginnen

Rangeerduivel

Je kan beginnen met "eindelijk begin ik er aan" en eindigen met "eindelijk is mijn baan af"!
Eens je baan af is gaat geen kat meer naar die eerste posts kijken... ;D

Ga je er eindelijk aan beginnen Peter? :D :D

;)

Chrisrail

#8
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

evan

Citaat van: Rangeerduivel op 11 januari 2015, 15:57:41 PM
Je kan beginnen met "eindelijk begin ik er aan" en eindigen met "eindelijk is mijn baan af"!
Eens je baan af is gaat geen kat meer naar die eerste posts kijken... ;D

Ga je er eindelijk aan beginnen Peter? :D :D

;)

Awel ik stelde me die vraag dus ook al ::)  Peter gaat een baan bouwen???
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: evan op 11 januari 2015, 18:43:59 PM


Awel ik stelde me die vraag dus ook al ::)  Peter gaat een baan bouwen???
nee, eigenlijk was ik aan het wachten tot na een workshop met jou om er aan te beginnen, in de club baan wel ik wel al wat bezig geweest , maar voor het grote werk, wacht ik nog steeds op mijn groot idool EVAN ;D ;)

Chrisrail

#11
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

loebaske

als je op Evan gaat wachten kan ik je verzekeren dat er allang spinnenwebben gaan hangen tussen uw motoren van de loc's  ;) ;)

dani

even terug naar de originele vraag ...

Als je berichten een bepaalde titel wil geven kan je het allereerste bericht aanpassen... dan je nieuwe berichten tikken en die hebben dan allemaal die titel.

Als je dan een nieuwe reeks wil , opnieuw je eerste bericht aanpassen en de volgende hebben die tieel, en zo voort.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

PeterC

Citaat van: dani op 12 januari 2015, 17:16:27 PM
...Als je berichten een bepaalde titel wil geven kan je het allereerste bericht aanpassen... dan je nieuwe berichten tikken en die hebben dan allemaal die titel...

Volgens mij verander je de titel van het draadje op die manier?  De titel die wordt weergegeven in de indexpagina's?

Citaat van: dani op 12 januari 2015, 17:16:27 PM
Als je dan een nieuwe reeks wil , opnieuw je eerste bericht aanpassen en de volgende hebben die tieel, en zo voort.

Lukt dat niet door bij het nieuwe bericht de titel aan te passen?

Test...
Groetjes, Peter