Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dépot de Samarix

Gestart door Cedric, 23 december 2014, 12:14:42 PM

sdz1976

Dit word tot in de puntjes een knappe baan !! 8) 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Pierre

Mooi werk dat groen. Je bent een zeer nette werker.  Ook te zien aan de rommeltjes die onder de baan zijn opgeborgen. Daar kan ik nog een puntje aan zuigen. ;)
Groet Pierre.


Koen

Knap werk, Cedric!
Zijn die frontpaneeltjes betaalbaar?

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

modelbaanHO

Zeer netjes gemaakt.
Dat besturingspaneel kan me wel bekoren.
Maar de modelbaan zeker ook.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Cedric

Dag Koen, de frontpaneeltjes waren inclusief verzending iets van een 63 euro. Niet goedkoop, maar persoonlijk vind ik het de investering waard (één LS wagon minder kopen :P)
Professioneel ben ik ook bezig met machinebouw en automatisering, daarom dat ik er ook wat extra aandacht aan besteed bij de hobby  ;D
Voor mij is het moeilijkste het groen en de zelfbouwbomen... :o ::) ;D ;D

Koen

@ Cedric,

Bedankt voor de info. Ik vind dit bedrag zeker niet overdreven. Ik dacht eerder aan enkele honderden euro's.
Het groenwerk mag zeker gezien worden. Inderdaad, het is niet altijd zo evident en experimenteren hoort er zeker bij maar al doende leert men hé.
Voor mij is dat eveneens zo.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

OlivierV

Dat ziet er allemaal pico-bello uit!
Ik kijk inderaad ook uit naar Mob-expo!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

DIORAMABOUWER

Mooi werk Cedric ,ik kijk er naar uit om de baan "live" te zien op mob expo, ik sta er met onze" reiskoffer" van MSKK, gr
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

Cord

Ook een heel mooi schakelpaneel!
Trouwens, als je op die schakelaars twee moeren zet (een binnen het paneel en een erbuiten) dan kun je die schakelaars wat meer naar binnen en op één lijn afstellen.
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Cedric

#99
Ondertussen niet zo veel tijd op het forum doorgebracht, maar wel flink gemodelbouwd  :)

De Mobexpo is op komst, de baan moet af tegen dan. Verlichting werd uitgevoerd met led panelen en er werd een rok voorzien om de onderkant van de baan af te dekken.
Laatste loodjes van de scenery worden nu ook gelegd, dit is mijn favoriete gedeelte van zo'n project  :D

Alvast enkele foto's (foto's zijn wel enkel gsm kwaliteit):









Kleine teaser door de bomen:



De spotters zijn reeds gearriveerd en zijn druk in de weer met het maken van enkele foto's. Benieuwd wat er zo interessant kan zijn...



Inkijkje in de loods (met gedemonteerd dak):




Ondertussen werden er nog enkele zaken aan de scenery toegevoegd. Nu verder testen, detailwerk scenery afwerken en rollend materiaal aanpakken

Zullen nog enkele drukke avonden en weekends worden  ::) :P

Tot op mobexpo !

Metpetergaathetbeter

Heel dik in orde Cedric  ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kautenbach


mark7758

Wat kan ik nog zeggen??
Geen woorden voor.
Zeer natuur getrouw.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Pierre

Groet Pierre.