Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

witte kerst!

Gestart door Huugooke, 20 december 2014, 18:08:47 PM

Huugooke

Verlang je ook naar een witte Kerst? Laat het sneeuwen in jouw straat!
http://pusher.com.au/clients/pusher-christmas-2012/
(alleen de straat invullen is genoeg)

Pol

Bij mij werkt het niet...  :(
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Rangeerduivel

Citaat van: Pol op 21 december 2014, 11:51:13 AM
Bij mij werkt het niet...  :(

Ik moest ook het volledige adres invullen Pol
probeer eens...

;)

SuSke

En het moet een bestaand adres zijn!  8)

Er zit waarschijnlijk ergens een link met google maps
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: SuSke op 22 december 2014, 13:02:27 PM
En het moet een bestaand adres zijn!  8)

Er zit waarschijnlijk ergens een link met google maps
Waarschijnlijk? Het IS Google Streetview op de achtergrond.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

#5
Niet alle bestaande adressen die in Google maps staan zijn ook in Streetview te zien. Onze zoon woont reeds een vijftal jaren in een nieuwe wijk in Oelegem.
De straat staat in Google Earth en het huis (de huizen in die straat zijn goed te zien, via de luchtopname ) maar is nog niet te zien op Streetview
Met vriendelijke groeten
Peter

Huugooke

Raar, soms moet je de stad er ook bij zetten!
Een straatje in een klein dorpje in Canada werd direct herkend met de straatnaam alleen, de "Groenplaats" niet

Pol

Ach ja, natuurlijk! Mijn straat staat niet in Streetview! Dat is natuurlijk de reden!  :)
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Klaas Zondervan

Heeft inderdaad te maken met streetview. Op mijn huidige adres werkt het niet, maar op mijn vorige adres wel.
Helaas klopt er iets niet. Aan het huis hangt de vlag buiten, dat betekent dat het een nationale feestdag is. Maar als het in Nederland sneeuwt op een nationale feestdag, dan is het weer wel erg in de war.

SuSke

Is ook logisch natuurlijk. Google gaat zijn streetview opnames ook alleen maken bij mooi weer  ;)

Ben er ondertussen wel al achter gekomen dat de street views die gebruikt worden in de applicatie al enige ouderdom hebben. In deze gebruikt voor mijn adres is het nog een huizenblok van enkele nummers terwijl in de "on-line" versie ik een vrij recent zicht (deze nazomer) op de eigen gevel krijg.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.