Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

nieuwe leden

Gestart door Metpetergaathetbeter, 14 december 2014, 18:00:56 PM

Metpetergaathetbeter

het koude weer brengt zo te zien vele nieuwe leden mee ! :)

Groeten Peter ;)

Gerolf

... maar ook vaak mensen die denken dat ze met een onvolledige login binnen kunnen geraken.
Volledige en correcte naam en voornaam is vereist - anders kom je er niet door  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

misschien een ideetje voor de nieuwe leden stel je eens voor, vertel eens wat je interesseert en waarom je je geregistreerd hebt ? :-\

Groeten Peter ;)

loebaske

persoonlijk vind ik ook waar ze wonen en leeftijd, soms woon die achter hoek en denk je dat die persoon langs de andere kant van het land woont, zou beter zijn met een volledig ingevuld profiel, is toch niet teveel gevraagd ??
Is ook geen dating site, dus beter alles invullen??

Bolje

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 19 december 2014, 22:34:39 PM
misschien een ideetje voor de nieuwe leden stel je eens voor, vertel eens wat je interesseert en waarom je je geregistreerd hebt ? :-\

Groeten Peter ;)
Dit zou heel mooi zijn natuurlijk. :)
Citaat van: loebaske op 19 december 2014, 23:14:21 PM
persoonlijk vind ik ook waar ze wonen en leeftijd, soms woon die achter hoek en denk je dat die persoon langs de andere kant van het land woont, zou beter zijn met een volledig ingevuld profiel, is toch niet teveel gevraagd ??
Is ook geen dating site, dus beter alles invullen??
Hier kan ik meer dan 100% mee akkoord gaan.
Ik wil niet klagerig overkomen, maar toch op 'smoelenboek' wordt alle privé verteld en hier is het teveel gevraagd om een woonplaats te vermelden!  :o :-[
Citaat van: Gerolf op 15 december 2014, 10:25:44 AM
... maar ook vaak mensen die denken dat ze met een onvolledige login binnen kunnen geraken.
Volledige en correcte naam en voornaam is vereist - anders kom je er niet door  ;)
Een voorstel:
Is het mogelijk om de woonplaats en meerde velden verplicht te maken?
Misschien direct het voorstel van Peter implementeren, vragen: Wie, Wat, Waar, Waarom....
Op andere fora is soms ook verplicht om meerdere gegevens in te vullen en pas na goedkeuring van admin en controle e-mailadres krijg je je login.
Dit heeft niets te maken met strenger zijn, maar met 'beleefdheid' naar de forumleden toe. ;)

Dit is enkel mijn gedacht hierover. ;)
Vele groeten,
Ronald

Rangeerduivel

Citaat van: Bolje op 20 december 2014, 08:51:52 AM
Een voorstel:
Is het mogelijk om de woonplaats en meerde velden verplicht te maken?
Misschien direct het voorstel van Peter implementeren, vragen: Wie, Wat, Waar, Waarom....
Op andere fora is soms ook verplicht om meerdere gegevens in te vullen en pas na goedkeuring van admin en controle e-mailadres krijg je je login.
Dit heeft niets te maken met strenger zijn, maar met 'beleefdheid' naar de forumleden toe. ;)

Dit is enkel mijn gedacht hierover. ;)

En met terugwerkende kracht!
Er zitten van vroeger reeds een paar "geheimdoeners" op dit forum...

;)

loebaske


Gerolf

Het zou mooi zijn, maar helaas niet realistisch.

Mensen die al langer op ons forum vertoeven,
weten wat een probleem het was om alleen al naam en voornaam verplicht te krijgen  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rangeerduivel

Begrijpelijk Gerolf,
het zou mooi zijn moesten al onze vrienden wat good-will opbrengen
Meteen een oproep aan alle leden;
PAS AAN/VERVOLLEDIG JE PROFIEL!!!

;)