MSM 143

Gestart door philippe_007, 13 december 2014, 07:57:10 AM

Metpetergaathetbeter

maar dan verraadt hij zijn surprise, maar daar vind hij toch wel wat op ! :-\

Michael

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 december 2014, 12:29:29 PM
maar dan verraadt hij zijn surprise, maar daar vind hij toch wel wat op ! :-\
Dat hoeft niet hé Peter, in het inkijk exemplaar laat je alleen maar zien wat je wilt laten zien dus de verrassing kan nog gerust even wachten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

philippe_007

Citaat van: centauri167 op 21 december 2014, 12:16:56 PM
Effe wat ander gelul. In de tijd heb ik mijn abo op msm opgezegd omdat ze altijd beschadigd aankwamen. ( danku Bpost )

Zou men misschien eens willen overwegen om een abo te voorzien waar men bonnen krijgt van de uitgever om zo de msm zelf aan een betere prijs bij de krantenboer te gaan halen.
Mijn vader heeft jaren geleden eenzelfde soort abo kunnen bekomen voor een krant omdat zijn krant altijd te laat aankwam om mee te nemen naar zijn werk.


Kan je geen abonnement nemen in uw krantenwinkel?

doomslu

De magazines bij de krantenboer leveren voor de uitgever maar een heel kleine winstmarge op. Ik vrees dus dat hier niets aan kan gewijzigd worden.
Een abonnement laten versturen naar de krantenboer lijkt me enkel een verschuiving van het probleem. Wat als dezelfde postbode daar jouw exemplaar beschadigd aflevert?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Ja kan altijd vragen in de krantewinkel of ze het iedere keer voor je reserveren. Dan heb je het iedere maand.
Ik doe dit met een hobby tijdschrift voor mijn echtgenote
Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

Je kan ook de klacht daar neer leggen waar die hoort, eerst de postbode aanspreken en anders een officiële klacht indienen, ik heb één keer een klacht ingediend, daarna geen enkel probleem meer, was wel bij TNT post NL, maar zijn vergelijkbare bedrijven lijkt mij.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

centauri167

Citaat van: doomslu op 21 december 2014, 13:45:49 PM
De magazines bij de krantenboer leveren voor de uitgever maar een heel kleine winstmarge op. Ik vrees dus dat hier niets aan kan gewijzigd worden.
Een abonnement laten versturen naar de krantenboer lijkt me enkel een verschuiving van het probleem. Wat als dezelfde postbode daar jouw exemplaar beschadigd aflevert?

De postbode levert tijdschriften toch niet aan krantenwinkels, dat zijn andere firma's die dat doen.

Maar als het niet kan, geen probleem, ik vind eigenlijk toch alles waar ik interesse in heb gratis op het net.

philippe_007

Nadeel als je geen abo kan nemen omdat het beschadigd is, is dat je dan ok geen korting krijgt op bv  MSM actie 2015...
Als een abo noet via de krantenwinkel gaat, dan zou ik een klacht indienen bij de post dat uw examplaar steeds beschadigd is...

Binco

#38
Luc weet hij hoe hij de lezers in spanning moet houden!  ;)
"Niets" in het inkijkexemplaar! Toch als je een beetje aandachtig leest ...  ::)

Dirkh

Citaat van: doomslu op 17 december 2014, 09:24:55 AM
Misschien een inkijkexemplaar als kerstcadeau?  ;)

T'is bijna kerstavond en nog geen inkijk exemplaar onder de kerstboom te vinden :(

Metpetergaathetbeter

mensen toch diene mens heeft gisteren zopas zijne laatste dag gewerkt en momenteel is hij de Bernard Massard aan het voorproeven ! :-\

Binco

Citaat van: Dirkh op 24 december 2014, 15:18:03 PM
Citaat van: doomslu op 17 december 2014, 09:24:55 AM
Misschien een inkijkexemplaar als kerstcadeau?  ;)

T'is bijna kerstavond en nog geen inkijk exemplaar onder de kerstboom te vinden :(

Goed zoeken Dirk!  ;)
Ik heb het al gevonden!
Het is niet omdat er nog geen link is dat het er nog niet is!  :-X

Metpetergaathetbeter

waarde vriend, ik meen mij te herinneren als jij iets niet vond dat jij de vraag stelde : Waar...........? Welnu nu stel ik je dezelfde vraag ? Misschien eens een idee om dit met ons te delen ? ;D ;D ;D ;D ;D ;)

loebaske

eens goed kijken...............














onder dat takje van euwe kerstboom zit het   :) :) :) :) :) :)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 24 december 2014, 15:29:53 PM
eens goed kijken...........
onthou heel goed wat je gezegd hebt hé Eric