Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

workshop bomen bouwen door Jos Geurts

Gestart door eddy, 05 december 2014, 09:32:58 AM

Peter

Moet helaas afhaken, want wij zijn in vakantie van 25 april tot en met het lange weekend van 1 mei.
Spijtig, spijtig
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

Zou heel graag aanwezig willen zijn, maar vrees dat ik nog niet per auto ga kunnen rijden, laat staan lange afstand...

PietB

Jammer dat het geen workshop is, lees ik nu net.
Denk niet dat het slim is om van uit de richting Amsterdam naar Mol te gaan rijden voor een demo.
Helaas ik zie er van af.

grt Piet.

modelbaanHO

Gezien het beperkte aantal plaatsen wil ik mij bij deze al aanmelden.
De overschrijving volgt vanavond.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Eddy, zet mij ook maar op de lijst. Het bedrag is overgeschreven.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Snobby Crash

Spijtig, maar ik moet passen... reeds ingeschreven voor de Antwerp 10-miles !


kleine berk

Is het een idee om de demonstratie op (youtube) film vast te leggen (Uiteraard indien de demonstrant accoord is)?

Metpetergaathetbeter

tot wanneer kan er ingeschreven worden ?

groeten Peter ;)

grove den

Grove den tegen Kleine berk:
Met het idee is niks mis mee maar 'k wil ook een beetje rekening houden met mezelf. Iets waar ik jaren aan gewerkt en geinvesteerd heb- ook al is het voor de meeste alleen maar "hobby" wil ik niet zo maar te grabbel gooien....vandaar dan dus dat ik  demo of workshops geef....en niet via een "filmpje"de boel probeer te verklaren op joewtjoeb.
Ik denk ,om het een en ander goed in beeld te brengen,dat het  wel enkele uren in beslag gaat nemen! Ook dat is weer een "skill"apart  waar ik me dus niet - uit tijdgebrek- aan gewaagd heb.
In het kort: liever niet.

Jos

ps misschien tot zondag 26 april?

C.B.

Ik wil het ook eens bekijken vanop de eerste rij , want de boompjes die je maakt , zien er steeds weer subliem uit , maar ik weet jammer genoeg mijn planning nog niet van de maand april , dus ....
Groetjes.
Claudio.

eddy

Men kan inschrijven zolang er nog plaatsen vrij zijn.We gaan tot max 15 personen.

groeten eddy

loebaske

Eddy, had al eens eerder gemeld dat ik er graag bij zou zijn, maar ga moeten passen, kan onvoldoende mezelf behelpen, ga er ook geen dag uitstap kunnen van maken in de regio Mol, zal eens voor een andere gelegenheid zijn...als ik weer de ouwe ben.....

C.B.

Citaat van: eddy op 08 februari 2015, 13:22:54 PM
Men kan inschrijven zolang er nog plaatsen vrij zijn.We gaan tot max 15 personen.

groeten eddy

Ja ik weet het  ;) , maar het zou zonde zijn om nu in te schrijven , om achteraf te moeten vaststellen dat ik eventueel niet kan komen , ... niet?  ;)

Groetjes.
Claudio.

kleine berk

#59
Ik ben zondag 26 april graag bij de demonstratie.

Het bedrag ad € 15,- is overgemaakt. [locatie : domein Zilvermeer, Zilvermeerlaan 2 , 2400 Mol (Belgie)].

vriendelijke groeten.