Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

is dit normaal ???

Gestart door argilla, 08 mei 2006, 13:03:25 PM

argilla

Kan het zijn dat of liever gezegd is het normaal dat bij een gekocht bagagerijtuig  M1 van OVB models , geen handrails , dakventilatoren, wc-verluchters, bufferplaten, en zelfs geen normschat aanwezig is bij de verpakking ???

Deze ( goed bedoelde vraag)  stel ik alvorens ( weer een polimiek te ontketenen) Verborgh te kontakteren om deze alsnog ontbrekende stukken te leveren.
Anderzijds in dien dit niet het geval zou zijn;  PB kontakteren ???

Bij de K rijtuigen was dit "niet" het geval en was alles compleet.

:D:)8D je weet maar nooit hehe
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

renstimpie

#1
Normaal krijg je dit erbij!  Waar ben je deze gaan halen (als ik dit mag vragen)?

renstimpie

Gerolf

#2
Normaal in een aparte verpakking, maar het hoort erbij. Een vergetelheidje van je verkoper? PB heeft hier niets mee te maken. Eventueel nabestellen bij OVB (??n van de drie dus)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ysbeer

#3
De verkoper is altijd verantwoordelijk voor de goede staat van de levering.
Bij hem moet je dus zijn bij klachten.
direct de producent aanspreken geeft soms problemen.

wim

janjozef

#4
gewoon naar de verkoper gaan zou ik zeggen. Dit is niet uw probleem. Dit natuurlijk indien je het nieuw hebt gekocht. In dien tweede hands = pech.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

renstimpie

#5
Zelfs als je ze 2de hands hebt gekocht,  denk ik dat de verkopers (OVB) er geen probleem van maken om een setje te leveren.

Tim

janjozef

#6
tegen betaling

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

renstimpie

#7
positief denken [:)]

GeM

#8
Argilla, vorig jaar bij Guido net hetzelfde voorgehad. Set gekocht, thuisgekomen ontdekt dat niets was bijgeleverd. Gebeld, vriendelijke Guido aan de lijn die me vertelde dat dat apart bijgeleverd wordt en men dat allicht vergeten was. Ik terug 2 uur in de auto om het te gaan halen, setje zo meegekregen. Thuisgekomen ontdekt dat ik ook nog de handleiding mankeerde, die heb ik dan maar van een kennis gecopieerd.

Moraal van het (te lange) verhaal : bel even met je verkoper, die geeft je dat setje wel bij.
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

argilla

#9
citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Normaal in een aparte verpakking, maar het hoort erbij. Een vergetelheidje van je verkoper? PB heeft hier niets mee te maken. Eventueel nabestellen bij OVB (??n van de drie dus)



sorry ik dacht dat B stond voor Bellon ( O voor olearts, v voor verborgh, b voor bellon)
mis dus  [:(]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janjozef

#10
B staat voor ballien

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

#11
citaat:
Geplaatst door argilla
sorry ik dacht dat B stond voor Bellon ( O voor olearts, v voor verborgh, b voor bellon)
mis dus  [:(]
Mensen is misselijk (of zo iets [;)])
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

#12
Heb zelf ook problemen met het stuurstand rijtuig M1 van OVB
De onderdelen die erbij zaten waren die voor de gewone M1 wagens en niet voor de stuurstand. Na een telefoontje met Guido Olaerts bleek dat de onderdelen door de fabrikant verkeerd waren geleverd, en dat het wachten is op de juiste levering.Hoewel dit reeds van maart geleden is, en ik ondertussen nog een gebeld heb, heb ik nog steeds de juiste onderdelen niet gekregen. Das afwachten maar.
Met vriendelijke groeten
Peter

n/a

#13
citaat:
Geplaatst door GeM

Argilla, vorig jaar bij Guido net hetzelfde voorgehad. Set gekocht, thuisgekomen ontdekt dat niets was bijgeleverd. Gebeld, vriendelijke Guido aan de lijn die me vertelde dat dat apart bijgeleverd wordt en men dat allicht vergeten was. Ik terug 2 uur in de auto om het te gaan halen, setje zo meegekregen. Thuisgekomen ontdekt dat ik ook nog de handleiding mankeerde, die heb ik dan maar van een kennis gecopieerd.

Moraal van het (te lange) verhaal : bel even met je verkoper, die geeft je dat setje wel bij.



Kon dat dan met de post niet na gestuurd worden?
Dat noem ik geen service.


Gr
Flip

GeM

#14
tja, misschien wel, maar ik had geen goesting om te wachten. Dom van me eigenlijk, want ze wachten nog altijd om afgewerkt te worden.[:I]
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I