Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 142

Gestart door doomslu, 16 november 2014, 21:22:48 PM

SuSke

Behalve diegene die allemaal verkocht zijn op de laatste expo  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Herwig

Oude(re) MSM-nummers:  er liggen er nog..., maar de voorraad slinkt:   welke nummers ?   (moeten handmatig in de opbergdozen worden uitgezocht...)

OlivierV

Citaat van: SuSke op 02 december 2014, 16:18:24 PM
Behalve diegene die allemaal verkocht zijn op de laatste expo  8)
Dat waren er naar het schijnt niet zo veel meer, heb er mij zo een paar laten meebrengen door Rudy.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Herwig

Zie 2 berichtjes terug:
Oude MSM's zijn er nog beperkt,   MAAR  worden niet allemaal telkens mee getransporteerd naar alle beurzen (bv. vorige zaterdag naar NL-Houten).   
(  MSM-transportcapaciteit & aantal MSM-"personeel"  is namelijk ook beperkt  ).

conmeljanand

Door omstandigheden heb ik nummer 142 niet in mijn bezit Daarom is mijn collectie onvolledig (0-15..). ). Kan er mij, mits door betaling, iemand een exemplaar 142 bezorgen. Die persoon gaat mij zeer gelukkig maken. Dank bij voorbaat
jan

OlivierV

Mail eens naar de redactie, je kan misschien via hen nog een exemplaar verkrijgen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

conmeljanand

Heb ik reeds gedaan. Nopens. Dus moet ik mij focussen op jullie!! 8)
jan

OlivierV

Citaat van: conmeljanand op 04 november 2015, 12:46:36 PM
Heb ik reeds gedaan. Nopens. Dus moet ik mij focussen op jullie!! 8)
Kijk eens bij te koop, Peter verkoopt een deel van zijn MSM's, staat ergens nummer 116 tot nummer 145, dus vermoedelijk zit hij daar tussen. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan