Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 142

Gestart door doomslu, 16 november 2014, 21:22:48 PM

krisds

Mooi verjaardagsgeschenk alleszins. En ik overweeg nu zelf mijn wissels te gaan bakken :).

tsjoektsjoek

by the way, dit wilde ik nog even kwijt op dit draadje namelijk dat Mere na Luc Dooms nog een bekende inwoner heeft namelijk
Lucien van Impe (oud wielrenner) de woonplaats van deze heren was namelijk te zien in Idereen Beroemd, de bakker in deze plaats verkoopt
speciale broodjes waarvan de opbrengst gaat naar het oprichten van een monument voor van Impe.
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

doomslu

Citaat van: tsjoektsjoek op 27 november 2014, 16:25:12 PM
by the way, dit wilde ik nog even kwijt op dit draadje namelijk dat Mere na Luc Dooms nog een bekende inwoner heeft namelijk
Lucien van Impe (oud wielrenner) de woonplaats van deze heren was namelijk te zien in Idereen Beroemd, de bakker in deze plaats verkoopt
speciale broodjes waarvan de opbrengst gaat naar het oprichten van een monument voor van Impe.
Klopt, maar net als Lucien ben ikzelf al lang geen inwoner meer, maar een geboren Merenaar...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Laat dat gedoe van diene Van Impe maar snel stoppen, hang hier onze keel uit....had misschien beter ergens anders gaan wonen in plaats hier in Mere met die klote koersen  >:( >:( >:( >:(

ThierryDS

Dag iedereen, ik heb het nieuwe nr msm nergens meer gevonden hier in de streek.  >:( >:(Ik had geen Abonnement maar ik denk dat dit de enige oplossing zal worden...

marc goovaerts

En waar is die streek ?

loebaske

Het nieuwe nummer moet nog gedrukt worden....

doomslu

Citaat van: loebaske op 01 december 2014, 08:48:57 AM
Het nieuwe nummer moet nog gedrukt worden....
Het 'nieuwe' nummer is het decembernummer, en dat zou te vinden moeten zijn...

Aan MSM 143, januari 2015, starten we vandaag.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Nog zo lang wachten...... ;)

Johnnytrein

Je zou ook vroeger om een exemplaar kunnen gaan of bij je kranten man of vrouw vragen om een exemplaar voor je te reserveren.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Michael

Citaat van: loebaske op 01 december 2014, 09:02:18 AM
Nog zo lang wachten...... ;)

Erik lees nog even de voorgaande nummers, je weet vast niet alles meer van wat daar in staat, leuk tijd verdrijf met je gipsen pootje. ;) ;)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske

aaah Michael, dat is zo uitgelezen, in mijne toestand duurt dat maar enkele dagen!!!

ThierryDS

Is de streek van Tienen. Ma heb vandaag nr142 in Leuven centrum kunnen vinden, :) ik ga voor de zekerheid een abo nemen  ;)

philippe_007

dit is een zeer verstandige beslissing :-)


tsjoektsjoek

oude nummers zijn toch te verkrijgen bij de redactie van MSM ?
de sport verloedert
modelspoor verbroedert