Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Vlaamse fabriekjes

Gestart door Dirky, 05 november 2014, 21:18:20 PM

Dirky

Wat is er Vlaamser dan een textielfabriekje? :)





Kan eindeloos in alle richtingen aan elkaar gezet worden tot een heuse fabriek...

Gerolf

Dat ziet er interessant uit. Bakstenen buitenmuren?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Eigenlijk de stalen kolommen en invulmetselwerk, zo zouden het echte oude "vlaamse fabriekskes" zijn
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Dirky

krijgt inderdaad dit uitzicht:  ;)


krisds


centauri167

ni slecht, ben benieuwd naar het eindresultaat

Dirky

thx...

Vandaag de MDF onderdelen gespoten met spuitbussen uit de Gamma en het geheel gemonteerd:





Qua afwerking heb ik gekozen voor "geprinte" bakstenen. De dakpannen zijn er van concullega David (Goovermodels).
Moeilijk (of niet) te zien op de foto; de baksteenprint heeft "relief" wat het wel iets aangenamer maakt.



... morgen geen tijd om verder te werken want er wachten weer andere projecten.  :)

pieter 1963

Hoy Dirky ziet er tof uit
Hoe komen jullie allemaal aan die mooie baksteentjesrelief
Kun je me er een hint over geven mij lukt het maar niet
Ben zelf ook bezig om achterwand op te vullen met half relief huisjes maar is ook moeilijk
Mijn dank is groot
Groetjes uit Amsterdam

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

RD25

Werken prima, dan gefeliciteerd  ;)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Kautenbach

lekker bezig Dirk, is dit voor produktie/kleinsere geschikt? ik zie wel mogelijkheden ;D

Dirky

Bedankt voor de complimenten allemaal! :) :) :)

Inderdaad Wim, naast de huisjes "café Léon en zijn gebuur" beschikbaar als dyniBasher Kit. Nu al in pre-serie verkrijgbaar!  ;)