Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

0-Forum / Building project HLD 55

Gestart door EricB, 26 oktober 2014, 10:35:13 AM

EricB

Op zaterdag 25/10/14 ging het volgend 'Building Project' van 0-Forum van start.
Voor deze eerste bouwdag was 0-Forum te gast bij de vrienden van Aalst Modelspoor.
Het onderwerp van dit BP is de bouw van een HLD 55 op schaal 1/43,5
De bouwkit werd ontwikkeld door Minerva Train Models en 15 0-Forum-leden hebben zich ingeschreven om samen hun eigen model te bouwen.
Enkele deelnemers bouwen een HLD 55, anderen een oudere reeks 205 en zelfs 4 leden bouwen de CFL-versie reeks 1800.
Onder begeleiding van de ontwerpers werd gestart met het chassis en de bijhorende motorisaties.
Wie meer wil weten over dit initiatief kan de nodige info ontvangen op Het Weekend van 0-Forum te Hofstade (Zemst), op 15 & 16 november 2014 (www.0-Forum.be).















Eric B
0-Forum vzw -- www.0-Forum.be

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

jakke

Tijdens de opendeurdag en on Oostende heb ik het model in ' t echt gezien en een praatje kunnen maken met iemand van Minerva Train Models .
Knap project!
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

D_Loc

Ik heb het prototype gezien en gehoord in Leuven en hij is prachtig! Er zit ook heel mooi geluid in  ;D ;D ;)
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Kris

Hallo,
Een goede ziel heeft mij het prachtige geluid bezorgd  ;)

Kris