Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

3 mannen...

Gestart door Rangeerduivel, 24 oktober 2014, 11:18:04 AM

Rangeerduivel

Een Belg gaat regelmatig biljarten met twee Hollanders,

Op een avond komt de Belg echter niet opdagen waarop de Hollanders ongerust worden.
Ze vragen aan de andere cafégangers of zij de Belg niet gezien hebben;
"Welke Belg bedoel je?"
"wel die met die twee lullen"

"Ben je zeker dat hij er twee heeft?"

"Ja,want iedere donderdag als wij binnenkomen in het café hoor ik de mensen rondom ons zeggen;

Daar heb je die Belg weer met die twee lullen!"

;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

eigenlijk zouden we niet mogen lachen, ondanks alles  ;D ;D ;D ;D

Groeten Peter ;)

Huugooke

Authentiek: in Antwerpen was (is?)  er een café "de drie ezels". Op de ruiten waren dan ook onder deze titel twee ezelskoppen geschilderd.
Je kan raden welk antwoord je kreeg als je vroeg waar die derde ezel dan wel was! ;D

Klaas Zondervan

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 oktober 2014, 11:50:18 AM
eigenlijk zouden we niet mogen lachen, ondanks alles  ;D ;D ;D ;D
Je mag best lachen hoor. Ondanks dat ik een Hollander ben vond ik hem best leuk.

Rangeerduivel

Zeker niet persoonlijk nemen hoor mannen...
Je kan de rollen zelfs gerust omdraaien,
maar of er een Hollander bestaat met 2 stuks blijft een open vraag ;D

;)

PietB

Citaat van: Klaas Zondervan op 24 oktober 2014, 13:05:26 PM
Ondanks dat ik een Hollander ben vond ik hem best leuk.
Dat geldt voor mij ook, hoor!

dani

doet me een beetje denken aan Henk en Fritz  die samen aan de toog hangen  en Fritz vraagt de rekening...
Blijt dat ze flink door gezopen hebben en de rekening nogal aan de hoge kant ligt.

Henk knipoogt naar Fritz en zeg "ik regel dat zaakje hier wel".
Hij spreekt de cafébaas aan en zegt :  "kijk, meneer, we gaan een weddingschapje doen :    Ik wed voor dubbel of quitte van de rekening dat mijn makker hier en ikzelf, samen 5 ballen hebben !"

Cafébaas aarzelt een beetje, en intussen stampt Frits tegen de schenen van Henk...  Henk negeert hem , vol zelfvertrouwen !
De baas grijnst eens, ....  en Frits schopt nog eens....    Henk zegt gewoon : "vertrouw me nou maar...."
De baas zegt  "OK, maar mijn vrouw mag tellen !!"    Frotz schopt nog eens en henk geeft hem een duw  "laat me nou met rust man'"

Ze komen tot een akkoord.  Als ze samen 5 ballen hebben, moeten ze niks betalen, anders dubbel.
Dus, de handdruk er op en de broek van Henk gaat direkt  naar beneden.   De cafébazin wordt er bij gehaald en gaat tellen....
Wonder boven wonder....    "1...2....3....." ballen !!!

Waarop Henk triomfantelijk rond kijkt en zegt :  "Ziezo , dat heb Henkie weer es flink geregeld !!  Bedankt, mensen !"

Fritz daarentegen houdt zijn broek aan, grabbelt naar zijn prtefeuille en betaalt de dubbele rekening.
Henk stoot hem aan en vraagt "Wel , wat doe jij nou ?  Kat in het bakkie, toch..... ?"

En Fritz antwoordt :  "jij met je arrogante air, ik heb je 3 keer proberen te vertellen dat ik maar 1 kloot heb !!!!!!"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

Had er duidelijk ook al teveel op want ik heb ze 3 keer moeten lezen eer ik ze door had.
Met vakantie voor onbepaalde duur.