Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

LocoHDL

Gestart door DelticPower, 20 oktober 2014, 10:48:03 AM

DelticPower

Hallo allemaal, gisteren op de beurs een leuke uitleg gehad over LocoHDL. De besturing via loconet stond mij wel aan. Zijn er hier op het forum gebruikers die ervaring met het systeem hebben? Heb op mijn baan al enkele producten van Rosoft, ook via loconet. Zijn deze door elkaar te gebruiken, bv met boosters van LocoHDL? Hoor graag over jullie ervaringen.

Groeten Jan

conducteur

Normaalgezien moet je die toch allen door elkaar kunnen gebruiken, ze maken allen gebruik van hetzelfde protocol: loconet...
Zelf ook gestart voor in de treinclub een lange modulebaan te automatiseren, enkele printjes mee naar huis om te solderen, en als er eens 25 uren in een dag zijn, proberen er ook zelf eens te maken :D .
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

SuSke

Citaat van: conducteur op 20 oktober 2014, 12:57:26 PM
...en als er eens 25 uren in een dag zijn, proberen er ook zelf eens te maken :D .

Vraag eens aan de meester van het "time managment" Jean hoe je dat moet doen ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

froelants

Ik gebruik ook de producten van Hans en ik heb er alleen goede ervaringen mee. Ik heb ook een IB en een Daisy en alles werkt samen.
AC modulebaan naar fremo B96 (hoogte,connectors = eigen norm) - loconet HDL - Intellibox Originele - Loc's mix van merken.https://www.lmtc.be/drupal/?q=blogs/froelants