Van Biervliet 2015 : AM08

Gestart door eve, 19 oktober 2014, 08:28:19 AM

dieselfreak

Citaat van: loebaske op 27 maart 2016, 13:20:55 PM
Weet weer wat gedaan, de potjes verf staan al klaar om te verweren...om een realistisch model te maken...


Vergeet vooral de graffiti niet, tegenwoordig een onmisbaar detail om een model ècht realistisch te maken.
MC

OlivierV

Vergeet ook de bijbehorende graffiti niet. ;)

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dieselfreak

En voor alle duidelijkheid: vergeet de graffiti, nu zal de boodschap wel duidelijk zijn zeker na drie keer hetzelfde te zeggen?
MC

bollen neus

Marc, in sommige gevallen ben je er beter mee om  het in het Arabisch te schrijven, jonge gasten zijn dat al naar het schijnt gewoon.Laat staan het begrijpen.
Zorbi en zampi.
Den Eric.

dieselfreak

Helaas is mijn kennis van het Arabisch grosso modo nihil, ik ken alleen Vloms en Sinnekloasses, ik ben dus gèèn echte Belg, en daar ben ik fier op!
MC

Eddytje

Dit verscheen deze middag op hun site...

CiteerDe eerste test loks van de Desiro treinstellen .. weldra meer info/foto's via onze nieuwsbrief  (DC analoog)        Deze zijn nu nog niet leverbaar, het is een testmodel uit de productie

ward

Enkele foto's van het pre-productie model:

http://www.vanbiervliet.com/news-desiro.htm

Enkel de koppeling langs ene kant zit er verkeerd op (kant sc1), en de voettredes lijken me wat bleek te zijn..
Voor de rest zeer knap model, dat ik in het echt vorige week ook al eens heb kunnen bewonderen..
Dikke pluim voor VBV!

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Peter

Ziet er een prachtig model uit, alleen vind ik de koppelingen tussen de delen wel heel opvallend en heel laag hangend. Wordt dit nog aangepast?
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Citaat van: Peter op 17 juni 2016, 10:30:33 AM
Ziet er een prachtig model uit, alleen vind ik de koppelingen tussen de delen wel heel opvallend en heel laag hangend. Wordt dit nog aangepast?

Daar vrees ik voor.
Ze werkt in ieder geval veel beter en vlotter dan de koppelingen die indertijd door Mehano op de MW41 gezet werd.
Laat ze dan maar iets "lomper" zijn. bij mij moet het rijden  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

egwinds

Prachtig stel!
Het jeukt hier om toch maar te bestellen, maar zou toch wel eens willen weten of die grote koppeling niet aan de puntcontacten van Märklin wissels blijft hangen, want ze hangt toch echt heel laag.
Groeten/Salutations/Grüsse/Greetings/最好的祝福
Egwin/苏德鹰

NielsVV

Ik vermoed dat de foto wat een vertekend beeld geeft ivm de laaghangende stekkerverbinding. Ik kan me echt niet voorstellen dat vbv hier geen rekening mee gehouden heeft.

Ik zie hun zondag in Woluwe, zal het hun eens vragen.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

OlivierV

#116
Citaat van: NielsVV op 17 juni 2016, 14:11:17 PM
Ik vermoed dat de foto wat een vertekend beeld geeft ivm de laaghangende stekkerverbinding. Ik kan me echt niet voorstellen dat vbv hier geen rekening mee gehouden heeft.

Ik zie hun zondag in Woluwe, zal het hun eens vragen.
Ze zijn tenslotte ook marklin-dealer dus het lijkt me alleen maar logisch dat het ook goed op een 3-railbaan rijdt.

Wat de kleur van de uitklaptredes voor in -en uit te stappen betreft, dat is wat bleek, een grijze tint zoals onderaan die losse onderdelen op het stel zou beter geweest zijn.

Voor de rest komt hij heel goed over en lijkt het me een prima afgewerkt stel.  :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Kijk al uit naar eind dit jaar, kan dan alles zelf beoordelen...


Peter

CiteerKijk al uit naar eind dit jaar, kan dan alles zelf beoordelen...

Inderdaad, rustig afwachten. Heb alle vertrouwen in VBV dat dit allemaal in orde is, eens het model uitgeleverd wordt
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

In Woluwe hadden Van Biervliet een model bij , zag er veelbelovend uit, voor zover het klaar was .

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem