Heljan Class 66 aanvang testritten.

Gestart door ERVIN, 04 oktober 2014, 22:10:42 PM

ERVIN

Het grote moment is aangebroken , de CFL 3010 ( met een knipoog naar Michael) heeft vanuit Luxemburg de Class 66 van Ascendos overgebracht naar Mol-Cargo.



Loc staat klaar om te vertrekken , een medewerker van Ascendos kijkt nog even of alles in orde is.



En ook de cabineverlichting is nu apart schakelbaar.



Meer uitleg volgt later , maar toch nog graag even mijn hartelijke dank aan Erik ( eve).  ;)

C.B.

2 leuke foto's.

Bovenleiding ziet er ook goed uit.

Ik ga nog eens werk maken om een bezoekje te brengen bij je.  ;)
Groetjes.
Claudio.

ERVIN


ceuleer

Aha, nu kan de echte test beginnen.
Ik denk dat het nu wel in orde is met de loc.  :)

grz,
Gunter

Michael

Erwin bedankt voor de knipoog de CFL3060 doet goed dienst bij jou en je weet waar je er mee naar toe kan als je hem zat wordt. Trouwens mooi verouderd. Succes met de test ritten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Koen

Hoi Erwin,

Ik ben ook benieuwd naar de testrit van de PB.
Eigenlijk is het schandalig dat er aan een nieuwe loc zoveel werk dient te gebeuren vooraleer deze optimaal kan rijden. Veel succes er mee !!!


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

Hij ( onze Heljan) is nu nog steeds bezig aan zijn testritten , tot nu toe ziet het er super uit.  ;)

Duimen maar hé mannen. :)

ERVIN

En ook de Captrain 6601 is nu operationeel , goede rijeigenschappen , knappe sound , sterke loc!!

https://www.flickr.com/photos/51065302@N03/19981404549/in/dateposted-public/


Michiel

Erwin, de loc kan me gestolen worden (oops, duik! ik heb het niet met modern), maar het is steeds een genot om je baan te zien. Leuk filmpje.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Prachtig filmpje Erwin.
Blijf het een zeer mooie baan vinden, met imposante lange goederentreinen
Met vriendelijke groeten
Peter

MDK193


dani

een hele mooie en krachtige lok op een zo te zien geweldig fijn afgewerkte baan...   mijn komplimenten !!!
Aangezien het filmpje misschien wat misleidend is toch even vragen, want voor stijgingspercentage heb je daar op die  helling ?
Het lijk vrij steil maar ik heb zo een vermoeden dat dat gezichtsbedrog is.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ERVIN

Merci voor de reacties mannen.

Wielen zijn inderdaad aangepast , het stijgingspercentage weet ik eigenlijk niet , maar als je goed naar de laatste graanwagon kijkt , de trein die dus naar beneden rijdt , dan zie je dat het helemaal niet zo steil is als het lijkt.
Ik moet zelf ook toegeven dat het beeld waarop de Captrain naar boven komt erg steil lijkt , maar dat is dus niet zo. ;)

Ik wil eve nogmaals danken om , ook deze , Heljan helemaal naar mijn wensen om te bouwen.
En ook D_Loc van harte bedankt voor de erg realistische sound.

Gerolf

TP 5 of 6 is ook niet mijn ding, maar toch een knap filmpje  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

het is gezichts bedrog, is net als of de trein in/uit een metro komt  ;)
Toch heel knap, nu nog de nodige verwering en sluitlichten en de zaak is kompleet....