Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

msm op sweater of T-shirt

Gestart door 755philippe, 04 oktober 2014, 14:35:33 PM

755philippe

Dag allemaal,
Ik maakte onlangs de bedenking of het niet mogelijk zou zijn om sweaters of T-shirts voor de forumleden te laten maken met het logo van msm en nickname opgeborduurd. Het concurrende forum  i.v.m. modeltreinen heeft al zoiets. Als de forumleden een T-shirt of sweater zouden dragen op beurzen of grote evementen zoals in Leuven zouden de leden gemakkelijker herkenbaar zijn. Moderatoren steek de koppen eens bij elkaar of maak een enquête op het forum wie eventueel een T-shirt of sweater wil. Bij voldoende interesse kunnen jullie nagaan of zoiets realiseerbaar is.
Ik wil aan dit projekt wel meewerken en/of steunen. Moderatoren laat maar iets weten.
Mvg

755philippe

Johnnytrein

Misschien kan de producent van het andere forum helpen bij de productie.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

755philippe

Ja, maar dan heb je het met een Nederlander aan de stok.

Mvg

755philippe

doomslu

Het idee op zich is niet slecht, maar het is al de x-de keer dat het opduikt en nog nooit kwam het verder dan het idee, gevolgd door wat pro en contra praat.  :-\

Als iemand met iets concreets op de proppen komt kan ik luisteren...
Meer kan ikzelf nu niet doen.

Over 13 dagen en 21 uur begint het... en ik moet nog zo veel doen...  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Zal iets zij voor de volgende keer...
Ik wil die wel laten aanmaken, maar daar is geen tijd voor...
Tijdig wakker worden als men zoiets wil, want de drukker is
niet werkloos om meteen op enkele weken nog iets te maken..

Bolje

Dit is misschien iets om te doen net zoals de andere MSM-acties.
Een klein artikel en kijken hoeveel positieve reactie er is?
Hoe meer er samen aangekocht worden, hoe goedkoper.
Als er nicknames op moeten verandert dat de zaak natuurlijk.
Vele groeten,
Ronald

Rangeerduivel

Dit lijkt wel een goed idee,maar het is ook begrijpelijk dat Luc daar de tijd niet meer voor heeft,
dus ik stel voor om voorlopig zelf een badge-achtig iets te maken,(doe ik trouwens zelf ook)
Iedereen heeft wel een printer of kent iemand met éne,dus moeilijk kan het niet zijn.
Of je laat bij vertrek je nick-name door je partner op je voorhoofd schilderen!  :D

;)

Chrisrail

#7
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

railman56

dus ik stel voor om voorlopig zelf een badge-achtig iets te maken,(doe ik trouwens zelf ook)

bestaat toch reeds. daar was ooit een topic over maar die kan ik niet terugvinden. iemand?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

philippe_007

Ik heb niets tegen T-shirts, maar kan ze niet allemaal ter zelfde tijd dragen.
Ik heb er laten maten voor de Expo (minibaantjeswedstrijd), ik zou deze nog moeten dragen van "msc het Spoor" en dan nod een van het Forum.
Waarom gewoon geen emblemen maken dat op een T-shirt/Polo/Hemd kan gestikt worden ?
Velen van het forum zijn ook lid van een club, dan kunnen we combineren.

Peter

Om eerlijk te zijn vind ik die badge die we jaren geleden via het forum konden downloaden eigenlijk ruim voldoende.
Misschien kan die nog een gepost worden, zodat degene die er later bijgekomen zijn, of wegens een of andere reden
die toen niet konden downloaden, het nu wel kunnen
Met vriendelijke groeten
Peter

philippe_007

Vind ik een goed idee Peter,
en dit kan gerust nog in orde komen voor de Expo

SuSke

U vraagt en u krijgt: MSM blanco badge hier op te laden:



bovenste balkje in te vullen met je Nick-naam, en onderste met andere relevante info (echte naam, club,...)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mivc057


755philippe

Hallo allemaal,

Dat van die badge dat je kunt downloaden vind ik een goed alternatief en goedkoop. bedankt.
Mvg

755philippe