Mijne heren,
Bedankt voor jullie reacties!
Een modulebaan lijkt me inderdaad een goede start (moet ik ook nog geen te grote ruimte confisqueren

) eens ik beslist heb of het 2 of 3 rail wordt. En dat zal geen makkelijke beslissing worden. Want “gepimpte” C-rails zoals bij Tom’s Melsbeke zien er ook goed uit wetende dat ik dan de andere Märklin voordelen erbij heb (startset, eenvoudig gebruik, besturingssysteem,...). Misschien eerst toch maar eens een proefstukje maken, heb hier nog overschotjes mdf van 10 X 30 cm liggen dus ideaal voor een stukje spoor met buffer.
Voor 3 rail zou ik dan C-rails nemen (voordeel van de bedding) maar welke voor 2 rail? Peco of Tillig met welke hebben jullie de beste ervaringen en welke code dan gezien Peco nog een verdere onderverdeling heeft. Of zijn er nog andere realistische mogelijkheden?
Hopelijk kunnen jullie me nog wat wijzer maken.
Tot slot toen ik 35 jaar geleden m’n eerste treinset kreeg, had bijna elke speelgoedzaak wel een modelbouw en/of treinafdeling maar nu??? Verschooten in Antwerpen weet ik nog maar verder … Zijn er nog andere in het Antwerpse of (zéér) ruime omgeving? Of is dit ook allemaal www geworden?
Vriendelijke groeten,
Gert