Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Windows

Gestart door Peter, 01 oktober 2014, 18:41:18 PM

Peter

Sinds kort (enkele weken) de trotse bezitter van en nieuwe PC met Windows 8.1 sturing, en daarstraks zei men op TV dat Windows 10 op e markt gaat komen.
Op deze manier gaat het wel heel snel
Met vriendelijke groeten
Peter

jb

pas eind volgend jaar.....je kan dus nog een jaar genieten  ;)  of gewoon worden  :o

Koen

Windows 9 zou april 2015 uitgebracht worden en nu spreekt men al van Windows 10 eind 2015?
Dat is wel heel snel.
Hopelijk heeft men dan een gedebugde versie en krijgt men geen 100 releases  ::).
Enfin, sinds Bill Gates deel uitmaakt van Apple is het daar al niet veel beter. iOS8 was net uit en er kwam al een 8.1. En deze werd direct terug ingetrokken omdat je niet meer met je Iphone kon bellen. Zelfde strategie als Windows??? Wie zal het zeggen.
In ieder geval vele misnoegde oproepen van klanten die hun beveiligingapps niet meer kunnen gebruiken. Vele apps zijn niet compatibel met deze iOS  :-[ .




Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

minitreintje

Brrrr... Vorige week nog bij iemand Windows 8.1 gaan herinstalleren. Ik moet er niet van hebben, ik blijf bij Xubuntu.
Maar al een geluk dat ze hebben geluisterd om het startmenu, ... terug te brengen.


groeten Dylan
Märklin C-rail modulebaan met Arduino

Havoc

Neen, windows 9 komt er gewoon niet ze gaan direct naar 10. Kwestie van zo snel mogelijk afstand van 8 te nemen. Denk dat ze beter 69 hadden gekozen. Dan was er misschien meer belangstelling geweest.

Ik blijf bij mijn Gentoo.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Citaat van: Koen op 01 oktober 2014, 19:49:45 PM
Windows 9 zou april 2015 uitgebracht worden en nu spreekt men al van Windows 10 eind 2015?
Dat is wel heel snel.
Hopelijk heeft men dan een gedebugde versie en krijgt men geen 100 releases  ::).
Enfin, sinds Bill Gates deel uitmaakt van Apple is het daar al niet veel beter. iOS8 was net uit en er kwam al een 8.1. En deze werd direct terug ingetrokken omdat je niet meer met je Iphone kon bellen. Zelfde strategie als Windows??? Wie zal het zeggen.
In ieder geval vele misnoegde oproepen van klanten die hun beveiligingapps niet meer kunnen gebruiken. Vele apps zijn niet compatibel met deze iOS  :-[ .

Mvg
Koen
Heb de nieuwe iOS nog niet op die van mij gezet en heb mijn vriendin dat toch ook maar afgeraden, best nog eventjes wachten.

Wat windows betreft blijf ik persoonlijk nog eventjes bij 7, van 8 moet ik helemaal niets weten.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

#6
 :-\
 

conducteur

En ik die zo gehoopt had om na versie 9 terug naar 9(.)5 en 9(.)8 te kunnen gaan ::)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Havoc

Je kan zeker de 7 over de 8 installeren, heb dat voor een buur gedaan op zijn laptop. Enig probleem was dat HP geen drivers voor W7 voor recente laptops meer ter beschikking stelt. Dus zoeken achter drivers op hun site werkt niet, hun eigen applicatie zegt dat die laptop geen HP is etc. Kan je een voor een terug gelijk in den ouwen tijd de drivers gaan zoeken bij elke fabrikant.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Peter

Eigenlijk werkt Windows 8.1 heel goed. Ik heb althans nog geen enkel probleem ondervonden, ook niet om drivers te installeren.
Ik stelde de vraag enkel omdat het blijkbaar allemaal heel snel moet gaan (niet enkel met Windows)
Met vriendelijke groeten
Peter

OlivierV

Citaat van: Peter op 02 oktober 2014, 10:46:31 AM
Eigenlijk werkt Windows 8.1 heel goed. Ik heb althans nog geen enkel probleem ondervonden, ook niet om drivers te installeren.
Ik stelde de vraag enkel omdat het blijkbaar allemaal heel snel moet gaan (niet enkel met Windows)
Dat wel, maar ik vind dat het echt een besturingssysteem is voor tablets en niet voor pc's/laptops...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

Ja, die "tegels"  mogen voor mij ook weg; en raar maar waar; software die in 7 totaal crashte, doet het goed op 8.1

PaulC

Hugo,

Die "tegels" hoef je ook niet te gebruiken, je kan je PC tijdens het opstarten direct naar het bureaublad navigeren.

http://blogs.tijd.be/tzine/2013/10/windows-81-direct-opstarten-met-het-bureaublad.html


Paul

janieburton

Microsoft heeft hun layout van MSN veranderd, allezins geen verbetering
 

conducteur

MSN? leef je nog in de oertijd/bestaat dat programma nog?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum