LSModels Traxx NS

Gestart door ward, 01 oktober 2014, 01:11:42 AM

ward

Nieuwe aankondigingen van vandaag van  LS Models..



BRON: www.lsmodels.com

Mvg  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

B_Modelbouw

Ik al de vraag hier maar even opnieuw stellen...

Gaat deze loc de Benelux-dienst verzekeren tot Brussel in de nieuwe dienstregeling ?
Want dacht dat deze de Fyra loc's (rode en grijze) die enkel in Nederland reden vervangt.

Wie weet meer?
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Eddytje

Neen deze is enkel voor in Nederland de diensten te doen.. Ze zijn wel geschikt om naar Belgiƫ te komen...

B_Modelbouw

Vandaar de misleiding in de aankondiging van LS Models,
Benelux vermelden om ook belgische kopers te lokken...

Maar ja, dat is niet de enige misleidende boodschap in het bericht,
Want zou ik deze termijnplanning toepassen in mijn bedrijf had ik
Al lang een C4 gekregen.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Kees-Jan

Nou Bert. Nergens staat in het bericht dat de geel/blauwe traxx bedoeld wordt! Er staat alleen Traxx.

Verder is de geel?blauwe lok momenteel niet toegelaten in D, A en B gezien de kruisjes door de letters in het landenraster.

B_Modelbouw

Inderdaad ... Maar als je verder afgaat op de afgebeelde fotootjes naast de omschrijving is het enkel maar Geel/Blauw.

Ik kan me niet voorstellen dat ze een Traxx in Grijs, Groen zouden uitbrengen met een Bordeaux/Geel Stuurstand,
uiteindelijk hebben deze ook nooit samen gereden in 't verleden. 


Wat de verwijzing "Delivery I/2015" wil zeggen bij LS Models ... Mogelijk is dit wanneer afdeling 'nieuwe aankondigingen'
het plan van aanpak bezorgt aan de directie aldaar. Die dit dan in overweging neemt om het (ooit in de komende 10jaar)
op de markt te brengen, en niet de uitlevering van het eindproduct aan de eindgebruiker, zoals wij er steeds vanuit gaan.
:-[ :-[ :-[   (Oei, nu heb ik het echt wel verknald bij LS Models, maar als eindklant van hen mogen ze dit gerust weten).

Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


SuSke

Zoals geschreven in een ander draadje op dit forum:

Citaat van: SuSke op 01 oktober 2014, 00:54:19 AM
Citaat van: B_Modelbouw op 30 september 2014, 23:42:11 PM
Zelfs LS-Models kondigt dit model aan ... De vraag is; Gaat deze de Benelux vervangen tot Brussel of wordt het
een Nederlands onderonsje, net als de Rode en Grijze Fyra-Locs ???

In bijlage alvast de folder ...
http://lsmodelc.etch2.nikozen.net/lsmodeld/Mailings/pdf/Traxx%20NS%20-%20ICRm%20medium.pdf

De modellen om die treinen samen te stellen heeft LSModels allemaal al een keertje geproduceerd, enkel in een ander kleurtje. Zou de aangekondigde periode van Q1/2015 dan misschien eindelijk eens een keertje mogelijks gehaald kunnen worden ?????????
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Kees-Jan

#7
Bert. In mijn andere werk op de ok bij de anaesthesie heb ik geleerd om nooit op een kleur af te gaan bij onze labels van de medicijnen.... We zijn getraind om altijd te lezen. Vandaar mijn opmerking.

Ik zal het bij LS voor je navragen okay?

Verder no worries!

Anarchy

De Beneluxtreinen blijven na 14/12 gelijk qua samenstelling tov nu.

B_Modelbouw

@Jeroen:   Bedankt om de samenstelling in 1:1 even te bevestigen ... 't blijft dus nu een allegaartje aan kleuren
        (zuurstokken rood/roze/wit in combinatie met blauw/geel en een grijs/groene Traxx)

@Kees-Jan:  Kleur is inderdaad relatief ... en is 't inderdaad wachten tot een latere berichtgeven van LS-Models
        i.v.m. de definitieve versies. Navraag bij de mannen hoef je niet te doen, ik ken ze ook wel, maar toch bedankt.

@Frans:  Zo voor de hand ligt dat ook weer niet ... De voorgaande Traxx die LSM uitbracht was nog in samenwerking
        met ACME (die ondertussen zelf Belgische en Nederlandse Traxx varianten op de markt brengen), dus is het
        afwachten wat het wordt met de samenwerking met Brawa voor de verdere uitwerkingen. 
        Een basis om van te vertrekken hebben ze alvast.

Voor mij dus geen Blauw/Geel ICRm en Traxx op de baan zolang die niet in 1/1 over lijn12 komt voorbij gereden ;) .
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Anarchy

Bert,

De bedoeling is wel dat op termijn de hispeed livrei er uit gaat en de ICRm bijgevolg dus terug blauw/geel worden. Daarom dat je tegenwoordig steeds meer blauw/gele versies ziet dan voorheen.

SuSke

De zuurstokken worden dus nog een rariteit, net zoals in de snoepwinkel dus ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.