Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Colas - Rail

Gestart door ERVIN, 29 september 2014, 12:59:50 PM

ERVIN

MSM biedt zijn lezers een fraaie loc aan van Colas-Rail ( G2000) , nu heb ik daar best wel interesse in , het is een limited edition , loc ziet er erg mooi uit en de mannen van Colas - Rail zijn al maanden hier in Mol actief met de bovenleidingswerken.

Maar bestaan er eigenlijk ook wagons in model van deze firma , bedoeling is om een werktrein te maken van Colas-Rail. ;)

mnieuwlaet

Wagons weet ik niet,  kheb deze loc gezien op expo deze week te Oostende. Fantastisch machine zoals de andere G2000 locs. ZE zijn al bezig aan versie 22 wisten ZE te vertellen.
heb je foto's van die werktrein, dan kunnen we es zoeken.

ERVIN

Ja foto's heb ik hiervan.  ;)










SuSke

@Erwin,
Ik dacht al wagens van Colas gezien te hebben op het WWW, maar waar was dat ook weer ??  ??? (Alzheimer light ;) )
Vermits het een Franse firma van oorsprong is, denk ik dat je het meeste kans maakt op de Franse markt en bij firma's als een Jouef, Lima of zelfs Electrotren.
Misschien kan onze Noord-Franse prijzenkampioen Pierre Dominique (zie reclames in MSM) iets meer vertellen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ERVIN

Bedankt Suske , daar ga ik eens een kijkje nemen dan.  ;)

Rangeerduivel

#5
Niet moeilijk hé,
Je googlt gewoon Colas rail in HO en je zit er midden in!

Via 'afbeeldingen' en 'bezoek deze pagina' kan je misschien wel een verkoper op het spoor komen...

Zelfs Piko heeft een Colas-loc.

;)