Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Ballastbakje

Gestart door dirver, 25 september 2014, 12:13:42 PM

Steam.N

Citaat van: dirver op 11 oktober 2014, 10:47:55 AM
Al iemand gemaakt en gebruikt ?

Net getest: links werken niet: pagina's niet gevonden ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

DelticPower

#16
Probeer het hiermee, kreeg de pdf probleemloos.  www.verbandt.be/ballastbak.pdf

Groeten Jan

edit (doomslu) link gecorrigeerd

Steam.N

"Server not found", Jan ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michael

Jan bij mij werkt de link perfect.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Citaat van: Michael op 13 oktober 2014, 12:30:18 PM
Jan bij mij werkt de link perfect.
Ja, nu wel. Ik heb die link gecorrigeerd...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

DelticPower

Raar, de link heeft bij mij steeds gewerkt, heb hem nog getest vanuit de mailbericht. Niettemin bedankt Luc, zag dat de link niet helemaal onderstreept was.

Groeten Jan

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Citaat van: DelticPower op 13 oktober 2014, 13:31:47 PM
Raar, de link heeft bij mij steeds gewerkt, heb hem nog getest vanuit de mailbericht. Niettemin bedankt Luc, zag dat de link niet helemaal onderstreept was.

Groeten Jan
Het probleem was de '/', die was een '\' in jouw link en dat werkt niet (onder Windows). Wellicht wel op andere systemen? Dat weet ik niet...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

minitreintje

Onder Linux helaas ook niet... Altijd / gebruiken :)

groeten Dylan
Märklin C-rail modulebaan met Arduino

Geert

Citaat van: doomslu op 13 oktober 2014, 12:31:42 PM
Citaat van: Michael op 13 oktober 2014, 12:30:18 PM
Jan bij mij werkt de link perfect.
Ja, nu wel. Ik heb die link gecorrigeerd...  ;)

Luc kun je reactie 11 dan ook aanpassen in dit draadje. Daar zijn de misverstanden begonnen.


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Havoc

Is dat nu niet eens een ideaal ding om in 3D te printen? Simpel, het steekt niet op 1 tiende, de afwerking is ook niet echt belangrijk, de kleur ook niet...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dirver

Johan,

Je kan het zelf in karton maken....
Hoedanook , ik ben benieuwd of er al iemand het bakje vd tekeningen gemaakt heeft.
Graag feedback,

Met de (model)trein was je er geweest !!

PeterC

Citaat van: dirver op 19 oktober 2014, 22:18:28 PM
...ik ben benieuwd of er al iemand het bakje vd tekeningen gemaakt heeft.

Staat in mijn ToDo-boek (het lijstje werd te lang).  Ik hoop deze winter mijn eerste ballastwerken uit te voeren.
Groetjes, Peter


Geert

Dirk,

Laat zelf is een foto zien.  ;) Niet enkel van het bakje maar ook van het ballast resultaat...


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Gerolf

Citaat van: Havoc op 19 oktober 2014, 19:57:30 PM
Is dat nu niet eens een ideaal ding om in 3D te printen? Simpel, het steekt niet op 1 tiende, de afwerking is ook niet echt belangrijk, de kleur ook niet...

Of om in styreen of zo te bouwen, en daarna in Resin af te gieten voor anderen ...  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw