Gereedschap

Gestart door Huugooke, 19 september 2014, 23:39:41 PM

Huugooke


eve


Huugooke

Goed lezen hé Erik, "ik heb een folderke gekregen!"
'k zal in't vervolg dat folderke fotograferen, kwestie van uw tenen wat te sparen.

ERVIN

Als we hier allemaal hetzelfde folderke gaan plaatsen dat we ergens krijgen , dan zal dat hier nogal een topic worden , ik denk dan maar aan de beurs in Leuven , daar gaan veel mensen dezelfde folderkes mee naar huis nemen ....... en dat heeft niets te maken met lange tenen hé.....

Huugooke

Citaat van: ERVIN op 20 september 2014, 09:24:56 AM
Als we hier allemaal hetzelfde folderke gaan plaatsen dat we ergens krijgen , dan zal dat hier nogal een topic worden , ik denk dan maar aan de beurs in Leuven , daar gaan veel mensen dezelfde folderkes mee naar huis nemen ....... en dat heeft niets te maken met lange tenen hé.....
Ok, voor mij was het nieuw, en zoals zovelen lees ik ook niet alle links die hier gepubliceerd worden. Zo'n foldertje (boekje eigenlijk) spreekt mij meer aan. Ik wil die informatie ook maar delen, en als dat hier dan twee keer staat is de kans groter dat iemand het leest die er in geïnteresseerd is.
Maar ok, als Eve hier de officieel linkenlegger is, laat hem dan gerust zijn gang gaan; trek dan voor de rest uw plan!

ERVIN

Bent U altijd zo vriendelijk.
Ik heb er helemaal niets op tegen dat er hier informatie gedeeld wordt , integendeel , hoe meer hoe liever , en dan nog liefst met de foto's , foto's spreken mij altijd meer aan dan eindeloze teksten , en Eve is zeker geen officiële linkenlegger , maar wees gerust , ik zal hem zijn gang laten gaan.

Huugooke

Ik ben vriendelijk als men vriendelijk tegen mij is.
"Deze was niet goed of wat" lees ik als een verwijtende opmerking. Klikt in mij oren als "gij kunt niet lezen zeker?"
Ook uw opmerking "Als we hier allemaal...." klinkt in mijn oren als een verwijt.
Ik heb voldoende geargumenteerd waarom ik die bijdrage heb geplaatst.

doomslu

We gaan nu toch geen ruzie maken over een onnozel dubbel draadje zeker?
Er zijn ergere dingen in het leven hé.  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Huugooke

Citaat van: doomslu op 20 september 2014, 16:34:40 PM
We gaan nu toch geen ruzie maken over een onnozel dubbel draadje zeker?
Er zijn ergere dingen in het leven hé.  :-[
Dat is een feit!
Er zijn al veel getypte woorden aan versmost, over hoe geschreven tekst overkomt en hoe de interpretatie afhangt van de gemoedstoestand van de lezer.
Vermits ikke slecht geslapen: een welgemeende sorry!

ERVIN

Och Hugo , zelfs een welgemeende sorry was niet nodig hoor , het was zeker niet kwaad bedoeld , ik misschien beter  ;) ( knipoog) geplaatst  ,dan had het waarschijnlijk heel anders overgekomen?

Zand erover.  ;)

755philippe

Hallo forumleden,

Zijn er al mensen die bij www.proses.com al iets online besteld hebben ? Laat maar weten. Zij hebben zeer handige gereedschappen zoals het slijpschijfje waar je metalen of messing ook in verstek kunnen zagen.
Mvg

755philippe

WAJ Janse

hallo Philippe,
ik heb recent nog wat lasercut spul besteld bij deze firma. En ook ontvangen. Het moet uit Turkije komen, dus duurt
net ietsje langer dan vanuit bijv. Duitsland of België (voor mij, voor jou Nederland wellicht?).
Absoluut geen klachten over levering en over de kwaliteit van de produkten die ik heb besteld.
Omtrent gereedschapjes kan ik je dus niets vertellen.
Groet,
Wim