Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Métamorphose d`une gare

Gestart door adrievans, 14 september 2014, 11:57:03 AM

adrievans

Vanavond om 21.20 uur op canvas de bouw van station Luik-Guillemins.

Edit:volgens mijn tv gids begint het om 21.20 en eindigt om 21.40,zou dit kloppen.(zeer korte documentaire)
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

TBCédric

Bedankt voor de mededeling! Heb het direct geprogrammeerd.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

loebaske

Heb de docu gezien en erger me dood aan die stomme architect als je zit hoe daar geld door ramen en deuren word gegooid alleen al voor zijn witte beton die er nu al reeds fris bruin begint uit te zien, een station die koud aan voelt en waar zelfs op zondag glazen wassers aan het werk zijn om de boel netjes te houden...baaaah

Huugooke

Citaat van: loebaske op 15 september 2014, 09:25:49 AM
Heb de docu gezien en erger me dood aan die stomme architect als je zit hoe daar geld door ramen en deuren word gegooid alleen al voor zijn witte beton die er nu al reeds fris bruin begint uit te zien, een station die koud aan voelt en waar zelfs op zondag glazen wassers aan het werk zijn om de boel netjes te houden...baaaah
Ach ja Eric, over dat soort prestigeprojecten, waarvan sommige zelfs compleet nutteloos bleken, zijn al boeken geschreven!

Rangeerduivel

Geldverspilling,
Dat fenomeen doet zich overal voor,
Kijk maar eens naar kantoorgebouwen van banken,multinationals,en sommige overheidsgebouwen
Je waant je soms in het koninklijk paleis.
(niet dat dién dat volgens mij verdient hoor om zo schoon te wonen! ;D)

;)