Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Terug naar af

Gestart door n/a, 20 april 2006, 18:39:03 PM

n/a

jawatte ,das hier den 3de keer dat ik niet meer op het forum kan, ik had al 95 berichten en was al opgeklommen op de ladder tot conducteur. Ik heb een nieuwe email account moeten aanmaken dus ben ik nu eigenlijk feitelijk ni meer vdr maar rvd Kan daar iemand nen degelijke uitleg voor geven waarom dit gebeurd? En mijnen teller terug op 95 zetten ,AUB?

Gerolf

je cookies staan aan?
je log-in en paswoord goed onthouden?
Ik vrees dat alleen Tony je kan helpen. Die stuurt je wel je vorige log-in en paswoord door als je dat wil, en misschien kan hij ook je teller herzetten. Stuur hem een mailtje ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

n/a

he gerolf ,kan je mij het mailadres doorgeven van Tony?

Gerolf

Dat kan je eenvoudig via zijn profiel in de ledenlijst.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

vdr

oefff problemen opgelost, dank u Gerolf en tony .Deed raar terug onderaan te staan . [:p]I am back [:D]
 

Gerolf

Allez, nog enkele (zinvolle [;)]) posts en je bent machinist ... [:o)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Tom

citaat:
Geplaatst door vdr

]I am back [:D]

Oei oei, de schrik van modelspoor forum is terug. [:D] [:o)]
Tom

Havoc

citaat:
Allez, nog enkele (zinvolle ) posts en je bent machinist ...


Als alle posts zinvol moeten zijn, dan hadden er hier nog niet veel machinist geweest...[:o)]
Met vakantie voor onbepaalde duur.

vdr

zinvol is da ne goederenwagon of ne loc ? Vanwelk merk ?[:D]
Goeie humor is ook zinvol [:)]Is goe lachen  en met modeltreinen bezig zijn das pas leven,toch?
 

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Havoc

citaat:
Allez, nog enkele (zinvolle ) posts en je bent machinist ...


Als alle posts zinvol moeten zijn, dan hadden er hier nog niet veel machinist geweest...[:o)]

Er stond een knipoog bij die "zinvol".
Maar goed, ik zal er nog een paar bijzetten ... [;)] [;)] [;)] [:o)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tonycabus

Toch plezant h?, zo'n forum! Vooral als je mekaar hier of daar eens ontmoet. Dan pas wordt het echt leuk...[:)]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Johnnytrein

Ja Tony daar heb je volkomen gelijk in. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

doomslu

citaat:
Geplaatst door tonycabus

Toch plezant h?, zo'n forum! Vooral als je mekaar hier of daar eens ontmoet. Dan pas wordt het echt leuk...[:)]

Ja, ik heb het gevoel dat ik jullie allemaal ken, en toch heb ik nog bijna niemand echt ontmoet.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

De tentoonstelling in Mechelen lijkt me een goed moment ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Inderdaad.
Als als goed gaat zal ik er zijn. Twee dagen lang ! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *