Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

foute code tags?

Gestart door conducteur, 02 september 2014, 13:38:17 PM

conducteur

Vaak heeft het forum of/op mijn computer last van een probleem met de tags voor code / quote's, druk je in de teksteditor op de knop dan voegt hij de codes in, maar de sluittag (=doorgaans met een kleinere lettergrote) staat voor de openingstag. Ik heb het soms/soms niet maar het euvel is al zo oud als het nieuwe forum (denk ik).
dan krijg je zoiets:


!*** zelfstandig de code's omzeep geholpen zodanig ze niet herkend worden ***!

["/code]deze code zal niet correct weergegeven worden["code]
[/"quote]dit citaat is ook niet correct["quote]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Vreemd fenomeen dat ik nog nooit ben tegengekomen, op verschillende computers...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

dat heb ik ook nog nooit gezien....   dat hij de tags dus gewoon omwisselt ?   heel raar !
Zelfs niet op een iPad of iPhone of Android phone
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

nog nooit gehad, op geen enkele computer
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

conducteur

de sluittag staat dan doorgaans in een kleiner lettertype. Ik durf niet te zeggen dat ik het altijd heb, maar toch regelmatig hier op de laptop. 'K ga er eens op letten als ik de andere pc aansteek die bij de CNC staat.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum