Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

AM 777 JOCADIS

Gestart door patrain, 01 september 2014, 17:34:14 PM

dieselfreak

MC

loebaske

dat is dan weer veel te veel.... een 350€ is voor mij aanvaardbaar  ;) ;)

JC2180

Iedereen is blijkbaar geïnteresseerd maar als de kans er is...moet je gewoon toehappen.
2 jaar geleden heb ik twee groene DC stellen verkocht aan 340 euro per stuk en een rode AC digitaal aan 375,00....
Waren nieuw door mezelf bij Jocadis gekocht trouwens en enkel vitrine.

Hier op het forum, quasi nul interesse of veeeel te duur.
Ok begrijpen wie begrijpen kan.

Via Ebay was ik ze binnen de twee uur alle drie kwijt
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

dieselfreak

Helemaal mee eens Joeri! Tegenwoordig willen sommigen alles gratis en liefst krijgen ze er nog geld bovenop. Kwaliteit heeft nu eenmaal een prijs en als je die te hoog vind dan blijf je ervan af, zo simpel is het.
MC

Huugooke

Twee jaar geleden kon je ze nog kopen bij Jocadis, en was er dus geen reden tot paniek. Nu er een "schaarste" heerst wil iedereen er wel één, ook omdat het hier uitvoerig onder de aandacht wordt gebracht. ::)
Als ouwe vent reken ik het nog al eens om in BFr, gewoon omdat de honderd euro's precies zakgeld zijn geworden.
Wat mij betreft wil ik wel maar ik kan niet. En als ik er toch één wil zal ik'm zelf wel maken in plastic plaat. Want wat ik wel heb is tijd!

loebaske

jaja, ik reken ook nog in de oude Bfr want zoals je aanhaalde is tegenwoordig de €uro zakgeld, men spreek hier van 400€ als of dat het niets is...

oli 11/01

Citeereen rode AC digitaal aan 375,00....

Had ik het geweten  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Jurgen

Citaat van: oli 11/01 op 10 januari 2015, 20:07:02 PM
Citeereen rode AC digitaal aan 375,00....

Had ik het geweten  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Ik vraag me ook af waar ik toen zat...  ???

Ach ja, het zal het eerste en het laatste niet zijn dat ik aan mijn neus zie voorbij gaan.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

oli 11/01

Nieuws vandaag op TMM Forum

Citeerc'est pourquoi nous avons décidé de communs accords ne plus rien mettre sur les forums quel qu'ils soient.
Seul les informations publiés sur notre site seront valables à partir de ce jour, voir l'information sur l'AM 777 que nous venons d'y mettre pour couper court à tout commentaires et bruits de couloirs.

Geen nieuws meer op de verschillende fora's. Willen-jullie iets weten, dan moeten jullie op    http://www.railtrack.be/   kijken. Spijtig

doomslu

Ik kreeg er ook een mailtje over.
Die mensen kunnen niet elk forum volgen en overal reageren.
Ze vragen daarom om hun website te raadplegen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Een logische reactie van een fabrikant.

Nu hopen dat die website een beetje duidelijker wordt en regelmatig geupdated.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

RD25

Citaat van: SuSke op 22 januari 2015, 14:35:24 PM
Een logische reactie van een fabrikant.

Nu hopen dat die website een beetje duidelijker wordt en regelmatig geupdated.

+1
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

oli 11/01

Ze hebben toch tijd gebracht om hun project hier te voorstellen.

Metpetergaathetbeter

trouwens dacht niet dat ik hen in Woluwe  heb zien staan ! :-\ verleden zondag !

bellejt

mooi initiatief om de productie verder te zetten maar lijkt mij dat de centen belangrijker zijn dan de klanten.Beperkte productie om de prijzen op te drijven en reklame maken aan het begin gaat wel.Maar later verder kijken is blijkbaar moeilijk.Kan wel begrijpen dat ze niet op alles kunnen reageren op een forum ,maar als constructeur zou ik daar toch de moeite voor nemen.Ik opende op enkele fora zelf een topic waar er kon gereageerd worden van tijd tot tijd.Komt zeker de kopers en geruchten ten goede.En is volgens mij en onderdeel van service.Maar ja wie ben ik zei Urbanus.Ff afwachten en anderen komen ook wel eens met deze modellen op de markt.En dan tegen aannemelijke prijzen en die goed rijden op alle rails.Vb 73 en 82 NMBS.
Ps: mss dezelfde richting als Olaerts uit met type 53.Daar bestaan lange topics over met negatieve reklame waardoor velen afgehaakt zijn voor verdere modellen.