AM 777 JOCADIS

Gestart door patrain, 01 september 2014, 17:34:14 PM

factageklerk

Heeft tot nu toe al iemand iets meer vernomen hiervan? Ik had een mail gestuurd voor de stand van zaken te vragen maar tot nu toe geen antwoord ontvangen
 

doomslu

Er is momenteel geen nieuws over de mallen, heb ik vernomen. Er blijken nog steeds 4 mallen te ontbreken.
Wat er gaat gebeuren ligt in de handen van LS-Models.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

locoTGV

volgens een post op Facebook https://www.facebook.com/railtrackasbl?fref=tsvan de 24 april zou er maar 1 mal meer ontbreken...
 

Peter

Zou er niet beter gewacht worden op de modellen van VBV, over is dat een andere reeks (poststel niet meegerekend)
Met vriendelijke groeten
Peter

Sicco

Ja nogal een andere reeks

EN de mensen die vooruitbetaald hebben zullen deze ontwikkelingen vast toch wel belangrijk vinden denk ik zo  ;)

factageklerk

Het blijft toch stil vind ik. Er komt gewoonweg geen reactie op mails
 

eric.vh

Vandaag op FB gelezen.....!!

Tous les moules manquants ont étés retrouvés et un nouveau à été réalisé pour le toit et quelques petites pièces.
Maintenant LS doit faire créer un nouveau moteur vu que Mashima ne produirait plus celui-ci ! Quid ?
Pour toute infos supplémentaires sur le délais de livraison nous vous conseillons de contacter LS directement.
***************************************
Al de matrijsen zijn terug in orde, één nieuwe is gemaakt voor dak.
Nu moet LS één nieuwe motor maken, Mashima zo dit model niet meer maken ?
Voor alle inlichtingen over levering période meer bij LS bellen aub.
Eric
NMBS HO  2R-3R  III IV V

oli 11/01



Hoop doet leven........ Wie zal winnen, Vanbiervliet met zijn 54 of Rail-Track met zijn 777 ?
Niet samen A.U.B

i11

Heel goed nieuws dat de mallen terug zijn. Ik hoop dat ze spoedig ook weer de rode versies gaan uitbrengen.
 

doomslu

Citaat van: oli 11/01 op 14 december 2016, 16:53:35 PM

Hoop doet leven........ Wie zal winnen, Vanbiervliet met zijn 54 of Rail-Track met zijn 777 ?
Niet samen A.U.B
We gaan niet gokken. De winnaar is op voorhand gekend.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *


755philippe

Weet iemand toevallig wat de prijs is van zo'n stel ?
Mvg

Michiel

Op de eerste pagina van dit draadje worden prijzen van €415 - €430 vermeld. Of dat nóg zo is, geen idee.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michael

Geen interesse in deze,ik ben blij met  mijn VBV AM54.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

factageklerk

Citaat van: Michael op 04 januari 2018, 18:59:39 PM
Geen interesse in deze,ik ben blij met  mijn VBV AM54.

Ik denk zelfs niet dat die nog vrij verkrijgbaar is , was alleen op reservatie en een te betalen voorschot. Dan kreeg je een mindering op de prijs