Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Grote teleurstelling...

Gestart door dani, 29 augustus 2014, 15:56:26 PM

dani

Afgelopen maandag tot donderdag verbleven we in Zeeland en hebben zo enkele klassieke plaatsjes bezocht vanuit onze "uitvalsbasis" in Goes.

Helaas 2 flinke teleurstellinge gekregen.   Ik wil het hier maar mee geven, zodat anderen niet tegen dezelfde muur botsen.

N° 1 :  de Märklin / modelbouw shop Van Kempen  in Middelburg (AchterDe Houttuinen, aan het water)  sluit morgen (30/8/2014) zijn deuren wegens pensioen en geen voortzetting van de zaak.   De shop was zo goed als leeg (enkel nog wat scenery stuff).   

N° 2 :  de winkel van VisserToys in Goes is een flinke desillusie.   Hun website laat vermoeden dat ze gigantisch groot zijn, en de webshop is bijna een paradijs, maar in realitiet is het  klein en heel beperkt wat modeltrein betreft.  Bijna alles is ofwel  "winkelrestant" ofwel  "op bestelling" te doen, en het beetje dat er nog staat is dan wel flink (eufemisme) aan de prijs.


Ik wou het maar even mee delen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Jamaar Dani, ge moet niet naar Zeeland gaan voor de treinenwinkels hé jong. Ge moet naar het strand en mosselen gaan eten.

Huugooke

BTW, ik ga met het vrouwke een paar dagen naar de zee denk ik; waar zijn de meeste modelspoorwinkels?

dani

Dat hebben we gedaan, Hugo... meerdere malen zelfs, ondanks de regen.
Maar dan nog...  als je dan toch daar bent, ....

Ach ja ik heb het ruim goed gemaakt met een bezoekje aan Vanbiervliet :-)



hier aan onze kust ken ik er maar 1, dat is MTE in Blankenberge.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Bolje

Nog één in Oostende tegen de dijk.
Modeltreinen Guy Vincke, Vlaanderenstraat 76
Vele groeten,
Ronald

Stieven76

Citaat van: Bolje op 29 augustus 2014, 16:17:45 PM
Nog één in Oostende tegen de dijk.
Modeltreinen Guy Vincke, Vlaanderenstraat 76

Daar ben ik vorige week eens binnen geweest  ;)

Huugooke

Citaat van: Stieven76 op 29 augustus 2014, 17:54:24 PM
Citaat van: Bolje op 29 augustus 2014, 16:17:45 PM
Nog één in Oostende tegen de dijk.
Modeltreinen Guy Vincke, Vlaanderenstraat 76

Daar ben ik vorige week eens binnen geweest  ;)
En nu is de winkel leeg ? ;D

bellejt

waren er in Oostende geen 2 winkels ? Dacht dat Vincke ergens tegen het grote marktplein lag en dat er nog een winkeltje was komende vanuit de uitgangsbuurt naar de dijk toe (in de buurt van het Ensormuseum ? ).

Huugooke

Die aan het Ensormuseum heb ik twee jaar geleden (+/-) nog gezien.

bellejt

was er dit jaar ook nog maar toen ik passeerde was het al 20.00 uur en gesloten.

janieburton

Citaat van: bellejt op 29 augustus 2014, 20:32:46 PM
was er dit jaar ook nog maar toen ik passeerde was het al 20.00 uur en gesloten.

Dat is zoals "tussen 12 en 13 uur eten alle zelfstandige winkeliers"  ;) , om 18uur doen ze hun boetiek dicht om de nodige boekhoudkundige verrichtingen te doen.