nicolas collection

Gestart door GDE, 25 augustus 2014, 23:34:03 PM

GDE

Weet iemand of de nieuwe boeken "treinen in belgie, de jaren 1960 en type 554 reeks 46 " besteld kunnen worden bij modelspoormagazine ?

doomslu

Citaat van: geert desc op 25 augustus 2014, 23:34:03 PM
Weet iemand of de nieuwe boeken "treinen in belgie, de jaren 1960 en type 554 reeks 46 " besteld kunnen worden bij modelspoormagazine ?
Ze zijn er nog niet. Ik vermoed dat de publiciteit hiervoor in het volgende nummer zal staan.
Dan zal het echter al oktober zijn en dus kan je de portkosten uitsparen door naar de expo te komen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

GDE

Bedankt Luc , Het is ondertussen al aftellen tot aan de expo  :) nog veel te lang wachten maar nog een geluk dat we bijna weer een nieuwe msm hebben om ons wat rustig te houden :D

B_Modelbouw

Onlangs enkele prachtige boeken uit de 'Nicolas Collection' gekocht ...

Maar hoe kan ik hen bereiken ?
Op hun website staat een link naar de mail, maar daar ik geen gebruik maak van een vast mailingprogramma krijg ik steeds een fout i.p.v. een mailadres.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


oebr

probeer anders eens een van deze adressen:

redactionbelgique@objectif-rail.com

direction@objectif-rail.com

correspondance@objectif-rail.com

vosphotos@objectif-rail.com

je zal dan toch heel dicht bij de uitgevers geraken.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

B_Modelbouw

#5
Bedankt ...

Een foutje in een van hun boeken gemeld, zodat ze mogelijk bij een volgende uitgave deze kunnen corrigeren.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


B_Modelbouw

#6
Wederom enkele boeken van de 'Nicolas Collection' rijker ... Prachtig fotomateriaal van wat er op ons Belgisch sporennet heeft gereden.

Echter wederom een foute omschrijving bij de foto:

- Reeks AM 39-53 - N.M.B.S. - België
    Station Sint Mariaburg op lijn 12
- Reeks 55 - N.M.B.S. - België 
    Halte onder viaduct Leugenberg i.p.v. Antwerpen Noorderdokken op lijn 27A
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


GDE

#7
Afgelopen weekend op een beurs het boek type 210-reeks 60 gekocht. Het was net van de pers en een prachtig boek voor degene die van deze diesels houd.  256 pagina's, 39€ Er staan wel geen foto's in van de proto 60 Of van de reeks 61. 

Sicco

Hm, interessant, die staan nog niet eens op de site. Weet je wat de andere twee nieuwe uitgaven zijn (ervan uitgaande dat hij er telkens drie tegelijk doet)?

Wel apart dat de proto 60 en 61 niet samen is opgenomen, blijkbaar komen van beide dan aparte boeken (wel ene beethe cash-cow idee  ;D)

GDE

Er komen inderdaad steeds 3 boeken per keer uit maar ik koop enkel deze die me echt interesseren.  Daarmee dat ik enkel op deze van de reeks 60 heb gelet. Als ik me niet vergis was er nog ene over elektrische stellen erbij gekomen die nog niet op de site staat.  Als er genoeg foto's zijn om een apart boek over de proto 60 en de reeks 61 te maken is dat weer leuke en extra info die we erbij hebben. Op de stand konden ze mij vertellen dat er na de zomer een boek over de jaren 70 komt. K

Sicco

Dank Geert, we wachten af. Ik koop in principe alles van de 'moderne' tractie (dus diesel/elektrisch) tot rond de jaren 2000 waarna het nieuwe materieel me niet meer interesseert  :)
Even afwachten tot de nieuwe boeken op hun site staan en dan maar weer bestellen  ;D

Binco

Citaat van: Sicco op 24 maart 2015, 19:42:53 PM
Dank Geert, we wachten af. Ik koop in principe alles van de 'moderne' tractie (dus diesel/elektrisch) tot rond de jaren 2000 waarna het nieuwe materieel me niet meer interesseert  :)
Even afwachten tot de nieuwe boeken op hun site staan en dan maar weer bestellen  ;D

Ik las ergens dat het de 25.5 en de AM54 is deze keer!  ;)

GDE

Het vervolg op het boek van de reeks 60 is er  :D type 210.2-reeks 61 (112 pagina's) weliswaar een dunner boek vermits er minder 61-ers waren dan 60-ers maar zeker weer een mooi boek voor de diesel liefhebbers. Mooie en interessante foto's ... Ben al benieuwd welke boeken binnenkort volgen  :P