Rocky Rail in faling ?

Gestart door marc goovaerts, 23 augustus 2014, 11:59:16 AM

marc goovaerts

Browsend kwam ik het volgende tegen, dat zou dateren van18 maart:

http://www.madeinlimburg.be/nieuws/producent-van-modeltreinen-en-andere-falingen/

Hun website staat echter nog steeds open...

MARKLINRIJDER

Marc,

Niks aan de hand, andere redenen vermoed ik.
Ik heb Paul nog ontmoet na 18/03 in activiteiten.
Toen was het wel geen Rocky Rail maar PVM Distribution BVBA.

Kan van alles zijn, weet niet welke ondernemingsvorm Rocky rail destijds was.

Niks om ons zorgen om te maken.

Grtjs,

David

conducteur

Idd geen probleem. Ik weet meer, maar weet niet of ik dat mag vertellen, dus zwijg maar.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

janieburton

Citaat van: conducteur op 23 augustus 2014, 23:53:33 PM
Idd geen probleem. Ik weet meer, maar weet niet of ik dat mag vertellen, dus zwijg maar.

Boekhoudkundige oplossingen  :o :o :o :o

Citaat van: MARKLINRIJDER op 23 augustus 2014, 23:21:26 PM
Marc,

Niks aan de hand, andere redenen vermoed ik.
Ik heb Paul nog ontmoet na 18/03 in activiteiten.
Toen was het wel geen Rocky Rail maar PVM Distribution BVBA.

David

Tekst is anders wel duidelijk:

Volgende faillissementen werden vorige week uitgesproken door de rechtbank van Koophandel in Tongeren.
bij curatoren Arts/Reniers: .........................., Rocky Rail (Tongeren) ........................... .
 

ceuleer

Falliet gaan en iets beginnen onder een andere naam is geen probleem in Belgie, denk ik....
Uw geld dat je nog tegoed hebt terug krijgen van een zaak die falliet is, dat is andere koek, denk ik ook....

janieburton

Citaat van: ceuleer op 03 september 2014, 15:18:39 PM
Falliet gaan en iets beginnen onder een andere naam is geen probleem in Belgie, denk ik....


Zou in principe kunnen, maar.......

Citaat van: ceuleer op 03 september 2014, 15:18:39 PM

Uw geld dat je nog tegoed hebt terug krijgen van een zaak die falliet is, dat is andere koek, denk ik ook....

Weet het, heb ooit een voorschot betaald bij en zaak waar ik vroeger al zaken mee had gedaan, die is failliet gegaan, en heb de zaakvoerder aangesproken, maar wat ik niet wist was dat de zaak al 5jaar was over gekocht door een "snotaap" en waarvan de vroegere zaakvoeder nu gewoon winkelbediende was en die snotaap heeft de zaak gewoon kapot gemaakt.

Heb geprobeerd via advocaat die de curator heeft aangeschreven. Voorschot niet recupereer baar,   daar hij voor een grote som achterstond bij RSZ en BTW en dat voor die zaken geen gel genoeg was