Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM

Koen

Graag had ik nog even volgende willen vragen in verband met de dropbox:

Kunnen jullie via een berichtje aan Luc laten weten of hij al dan niet jullie foto's mag gebruiken? Op deze manier kan er geen discutie ontstaan over het al dan niet gebruiken van fotomateriaal voor eventuele publicatie.

Alvast bedankt.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

mahtoska1

Ik ben zelf niet naar de expo kunnen gaan.
Mooie sfeerfilm. Toch precies wat jonge mensen aanwezig. Dat is goed voor onze hobby.

Michiel

Gelukt! Thanks Koen. En mijn foto's mogen zonder meer vrij gebruikt worden. ;-)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

GDE

Super de beurs , proficiat aan de organisatoren ! Het grote aantal verkoopstands is wel positief en heel wat mooie baantjes gezien  :) Enkele leuke nieuwigheden gezien waaronder een NMBS Daf bij Artitec voor de pakjesdienst  :P draisines bij Ferivan met verschillende ramen en een laswagon , ook nog een brossel op draaistellen bij Ferivan  :) bij Paul Bellon de 91 alsook de prototypes van de 91 bij Vanbiervliet  :P Bij Authentic Models heel mooie huisjes op de trambaan bij hun stand , hopelijk komen die ooit op de markt . Ook Koen toonde zijn nieuw ontwerp (3D print bij shapeways ) van de type 250.0 . Kortom echt de moeite  :D

Koen

#514
Bedankt aan iedereen die de foto's willen delen met de mensen die niet aanwezig konden zijn.
Op deze wijze kunnen zij die niet aanwezig konden zijn toch enigszins mee genieten van wat we te zien kregen  :).

Nog even voor alle duidelijkheid: je kan de foto's bekijken of downloaden door op https://www.dropbox.com/sh/g4vstrthyp02gkt/AABof4DaneU1otsNWrnrSgEEa?dl=0 te klikken.
Voor het plaatsen van foto's dien je een login en een paswoord bij mij aan te vragen (ik kan dit niet op het forum zetten want anders kan iedereen die dit leest aan de dropbox - ook niet forumleden).


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

doomslu

Ah, Bellegem. Eén van mijn favorieten!  :P
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

Citaat van: doomslu op 23 oktober 2014, 22:45:10 PM
Ah, Bellegem. Eén van mijn favorieten!  :P
Ik heb helaas 3 baantjes over het hoofd gezien, de 2 die achter Bellegem stonden (Breininge en Boulière als ik het goed heb) en Halte Tombroekstraat. De volgende keer moet ik toch maar een afstreeplijst maken, dat werkt eigenlijk het best.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Kees-Jan

#519

Koen

@Dirk (D_Loc),

Ik heb het filmpje ook in de dropbox geplaatst.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

D_Loc

Citaat van: Koen op 24 oktober 2014, 12:59:13 PM
@Dirk (D_Loc),

Ik heb het filmpje ook in de dropbox geplaatst.

Mvg
Koen
Prima, hier is de volgende:
Filmpje "Tussen klei en leuzze": https://www.youtube.com/watch?v=BVucY3FxmIw
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Kautenbach

D gaat maar door D harde werker ;) mooie filmpjes Dirk, ik kan uit ervaring putten dat de zekere ook de bouwers enorm genieten van je opnamen, klassewerk ;)

doomslu

Alweer een knap filmpje van een mooie baan met leuke treinen. Helaas heb ik de baan op de expo niet eens rustig kunnen aanschouwen.
Persoonlijk zou ik liever de treinen wat trager zien rijden...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *