Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM

Havoc

Leffe en Grimbergen ben ik daar nog niet tegengekomen, maar H***n gelukkig ook niet. Het is daar Oranjeboom dacht ik. Harde franse broodjes ook niet gezien, wel ronde broodjes, meer pistolee dan bagnat. Zoals je zegt, die waren best te eten. Trouwens, op Eurospoor waren er de laatste jaren geen broodjes kroket meer te krijgen. Het was "broodje unox" geworden.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Peter

Is er al geweten waar de bussen gaan stoppen voor degene die met de trein komen?
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Citaat van: Peter op 02 oktober 2014, 11:02:11 AM
Is er al geweten waar de bussen gaan stoppen voor degene die met de trein komen?
Aan het station, maar waar precies weten we ook nog niet. Contacten zijn gelegd...
Wees gerust zodra ik het weet staat het op de website en de nieuwsbrief.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

SirGresley

Ik begrijp sommigen niet om maar altijd over die inkomprijs te praten!
"Mag ik niet als lid van dit of dat gratis binnen?" "krijgen gepensioneerden geen korting?"
Dan doen ze hun porte"feuille" open vol met briefjes en/of  later ziet ge ze met dikke zakken vol treinen rondlopen.
Dat die dan maar een opzoeken hoeveel dat het allemaal kost (en steeds meer) om een expo te organiseren!!  :-\
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Rangeerduivel

Bert,
Je mag ze heus niet allen over dezelfde kam scheren hoor!
Bij de meesten,waaronder ik,is het meestal als grap bedoeld,vandaar ook de smiley's..

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,20766.msg274050.html#msg274050

Alhoewel...er zijn er inderdaad andere!

;)

mnieuwlaet

Naar mijn eigen bescheiden mening is de inkomprijs democratisch! Er zit zelfs een drankbonneke bij... en kinderen onder de 155cm mogen ook al gratis binnen. En waar kun voor zulken prijs de ganse dag rondlopen zonder je te vervelen? Je komt daarna thuis met ettelijke km in de benen, vermoeide ogen... je kan in je bedje kruipen, vlotjes slapen en van prachtige dingen dromen  ;D
Het is duur om zulke beurzen te organiseren en kruipt veel tijd in, meestal van vrijwilligers.
Trouwens als je gratis binnen wil , moeten ze maar allemaal meedoen en finichen met de minibaantjeswedstrijd eh  ;)

Tot op den expo

jakke

Is het op de nieuwe locatie mogelijk een vestiaire in te richten ? Voor mij hoeft deze niet gratis te zijn :-) .
't Zou comfortabel zijn zonder rugzak en/of jas van al dat moois te kunnen genieten !

Jan
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Bolje

Citaat van: SirGresley op 02 oktober 2014, 12:44:18 PM
Ik begrijp sommigen niet om maar altijd over die inkomprijs te praten!
"Mag ik niet als lid van dit of dat gratis binnen?" "krijgen gepensioneerden geen korting?"
Dan doen ze hun porte"feuille" open vol met briefjes en/of  later ziet ge ze met dikke zakken vol treinen rondlopen.
Dat die dan maar een opzoeken hoeveel dat het allemaal kost (en steeds meer) om een expo te organiseren!!  :-\
Foutje... Oeps
Vele groeten,
Ronald

Michael

Citaat van: Dirkh op 30 september 2014, 16:14:43 PM
Citaat van: Michael op 23 september 2014, 14:24:54 PM
Citaat van: doomslu op 11 september 2014, 20:32:54 PM


Ik heb wel nog een ander idee in m'n achterhoofd voor mensen die hierin geïnteresseerd zijn, geef me even tijd...

Luc het schiet al op, weet je al wat meer of heb je nog meer tijd nodig?


Luc nog nieuws? Nog een andere vraag is er in de Branbant hal een geld automaat? M.a.w. is er een pin automaat als ik wat extra geld wil opnemen om wat aankopen te doen?

Luc is dat idee al uit uw achterhoofd gekomen of wordt het aanschuiven aan de kassa?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Berichtje van Luc gehad geen kaart verkoop online. We zullen de kaartjes moeten halen in de winkels die ze te koop aanbieden.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

In onze lijst van winkels waar de kaarten verkrijgbaar zijn zitten er wellicht enkele tussen die ze willen opsturen?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

CiteerIn onze lijst van winkels waar de kaarten verkrijgbaar zijn zitten er wellicht enkele tussen die ze willen opsturen?

Dan wordt de besparing misschien teniet gedaan wegens de post-kosten,
maar dan blijft natuurlijk wel het voordeel dat je ter plaatse niet moet aanschuiven aan de kassa ;)
Met vriendelijke groeten
Peter

philippe_007

Ik weet niet waarom jullie zo klagen over de wachttijd aan de kassa... Ik heb daar eigenlijk geen slechte ervaring mee.
Moet natuurlijk eerlijk opbiechten dat ik de laatste edities niet moest aanschuiven wegens helpen met opbouw en catering :-)

bollen neus

In een file staan maakt al lang deel uit van dagelijks leven hier in Belgie ?
Den Eric.