Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM

Dirkh

Citaat van: Michael op 23 september 2014, 14:24:54 PM
Citaat van: doomslu op 11 september 2014, 20:32:54 PM


Ik heb wel nog een ander idee in m'n achterhoofd voor mensen die hierin geïnteresseerd zijn, geef me even tijd...

Luc het schiet al op, weet je al wat meer of heb je nog meer tijd nodig?

Luc is dat idee al uit uw achterhoofd gekomen of wordt het aanschuiven aan de kassa?

Michael

Citaat van: Dirkh op 30 september 2014, 16:14:43 PM
Citaat van: Michael op 23 september 2014, 14:24:54 PM
Citaat van: doomslu op 11 september 2014, 20:32:54 PM


Ik heb wel nog een ander idee in m'n achterhoofd voor mensen die hierin geïnteresseerd zijn, geef me even tijd...

Luc het schiet al op, weet je al wat meer of heb je nog meer tijd nodig?

Luc is dat idee al uit uw achterhoofd gekomen of wordt het aanschuiven aan de kassa?

Dirk nog even geduld het is nog 2 1/2 week voor het zover is, als je online bij een modelspoorwinkel de kaartjes besteld heb je een paar dagen nodig dus tot een week voor de Expo kan je nog tijdig bestellen. Als Luc dan nog niks gevonden heeft dan ga ik pas bestellen. Maar in de rij staan doe IK NIET!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

jb

Kan toch nooit zo lang aanschuiven zijn als bij pakweg het autosalon of belgian boatshow  ::)
ofwel?

loebaske

Bah ja....er komen duizende mensen naar de MSM beurs

Rangeerduivel

Het ware te mooi om waar te zijn,
moest in Luc zijn achterhoofd zitten dat de forumleden van MSM gratis toegang krijgen.... ;D ;D
Om de lange rij aan de kassa wat in te korten!

;)

Bolje

Citaat van: Rangeerduivel op 30 september 2014, 18:54:54 PM
Het ware te mooi om waar te zijn,
moest in Luc zijn achterhoofd zitten dat de forumleden van MSM gratis toegang krijgen.... ;D ;D
Om de lange rij aan de kassa wat in te korten!

;)
+1
Vele groeten,
Ronald

Koen

@Rudy,

En wie sponsort dan de expo nog? Er is veel geld nodig om een dergelijk evenement te organiseren en bij mijn weten zijn sponsors eerder schaars aan het worden.
De standhouders betalen wel hun standplaats maar toch ...


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Michael

Wees gerust de kaartjes zijn niet duur, in de voorverkoop 12 euro inclusief 1 consumptie, ga voor de grap eens kijken wat je een week later op eurospoor moet betalen....
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Citaat van: Michael op 30 september 2014, 20:31:41 PM
Wees gerust de kaartjes zijn niet duur, in de voorverkoop 12 euro inclusief 1 consumptie, ga voor de grap eens kijken wat je een week later op eurospoor moet betalen....

Laat maar, ge krijgt daar hoofdpijn van, uw maag draait zich 10 keer om en dan zwijgen we nog van de rest :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Tja, en toch weet ik dat ik van Eurospoor niet met lege handen terugkom. Ik vind er altijd wel iets, lijstje ligt al klaar. Nog nooit iets gevonden op de Expo.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

marc goovaerts

Citaat van: Havoc op 30 september 2014, 22:17:06 PM
Nog nooit iets gevonden op de Expo.
Behalve dan mooie ideeën en mooie contacten  ;D

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

In ieder geval geen gratis consumptie op eurispoor.. ::)

Havoc

Citaat van: marc goovaerts op 30 september 2014, 22:19:00 PM
Citaat van: Havoc op 30 september 2014, 22:17:06 PM
Nog nooit iets gevonden op de Expo.
Behalve dan mooie ideeën en mooie contacten  ;D

Zelfs dat niet. Enkel ideën hoe het niet moet. En voor schoon volk? :D

CiteerIn ieder geval geen gratis consumptie op eurispoor..

Gelukkig! Broodje Kroket met een Heineken?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Herwig

....."broodje kroket"....
Op die NL-tentoonstellingen kan men al jàren, smakelijke harde "Franse" stokbroodjes bekomen & zelfs soms een Leffe of Grimbergen-blond.