Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

motorrijtuig reeks 601

Gestart door modèlisme, 06 augustus 2014, 12:54:08 PM

modèlisme

Bijna klaar mijn laatst nieuw motorrijtuig reeks 601.

 

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

modèlisme

Ik had wat problemen met het opladen van de foto, maar nu staat hij er wel degelijk op.
 

TBCédric

Nu zie ik hem! Is een mooi body. Wat met het onderstel? Zelfbouw ook of van een bestaande lok of stel?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Steam.N

Knap, Paul !
Is dit in messing uitgevoerd?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

modèlisme

LS models:

chassis is ook eigen werk, maar de bogie is weg om in messing geprint te worden van een 3D tekening en daar wacht ik op om verder te werken.  Dit model is in schaal O

Steam N:

Volledig messing. Ik heb dit model ook in schaal N en schaal HO, maar nog geen gebouwd model in schaal N om te tonen wel in schaal HO.

In ieder geval beide hartelijk dank voor de reactie op dit forum, dit doet mij enorm plezier en de moed om verder modellen te ontwikkelen.

Gewoonlijk krijg ik niet veel reactie in vergelijking met andere klein serie constructeurs, waarom weet ik in feite niet.
 

Rangeerduivel

Misschien omdat men kwaliteit van U gewoon is hé Paul,en daarom is het geen verrassing meer... :D

;)

modèlisme

Kan zijn rangeerduivel, maar een schouderklopje doet toch veel plezier.

Ik heb ook nieuwe goederenwagens in schaal O , maar ze zijn nog niet gebouwd en kan ze dus niet tonen. Maar dat komt wel.
Natuurlijk in messing, voor mij nog steeds het mooiste en te doen in klein serie.
 

Steam.N

Gewoon ongelofelijk, wat je in messing kunt presteren ...
"ooit" ga ik hiervan proeven !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sdz1976

Zeer mooi model, prachtig toch die 2 tinten groen
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Kris

Paul,
Mooi model , met moeilijk dak in messing , knap gedaan
Kris

modèlisme

Jean,
Ik heb dit model ook in schaal N, maar wel nog niet gebouwd, alleen als etsplaat.