Ebay

Gestart door janieburton, 29 juli 2014, 13:40:15 PM

janieburton

Vandaag even op ebay geweest.

Na het inloggen geen enkel probleem maar.........

De knop links bovenaan, waar "Hallo, J" staat en waar men moet uitloggen; is niet meer te vinden.

Hoe kan men nu dan "uitloggen of sign out" doen?

Bij de telefonische support krijgt men botweg, na de verwelkoming, de melding dat men de telefonische oproep niet kan behandelen en de verbinding wordt verbroken.

 

Lange Trein

Dag Janie,
Ook even op Ebay geweest. De knop Hallo ... staat er nog steeds. Naast Hallo ... staat een pijltje (punt naar beneden) en als je de cursor op dit pijltje zet gaat er een schermpje open waarin een 'Log out' mogelijkheid id.
Met vriendelijke groeten,
Denis

janieburton

#2
Citaat van: Lange Trein op 29 juli 2014, 13:56:03 PM
Dag Janie,
Ook even op Ebay geweest. De knop Hallo ... staat er nog steeds. Naast Hallo ... staat een pijltje (punt naar beneden) en als je de cursor op dit pijltje zet gaat er een schermpje open waarin een 'Log out' mogelijkheid id.
Met vriendelijke groeten,
Denis

Dat was ook zo tot gisteren avond(maandagavond nog op ebay geweest en normaal kunnen uitloggen)  , maar vandaag was die knop niet op mijn scherm van ebay.be

Ben zelfs op ebay.com geweest en daar ingelogt en daar was de "knop" wel aanwezig maar...... als je er wou op klikken gebeurde er niets, meer zelfs mijn "pijltje" van mijn cursor verdween en op de andere knoppen zoals "my ebay" bleef mijn pijltjes cursor wel en kon ik op die knop klikken.

Zal straks eens kijken op ebay.be of ebay.com of het probleem nog steeds voordoet
 

PietB

Werkt ook hier allemaal OK.



grt Piet.

janieburton

Dank, blijkbaar werkt het terug.