Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

reserve onderdelen

Gestart door Dieter, 11 april 2006, 14:47:57 PM

Dieter

Een lichtjes hellend vlak en ronde wieltjes komt niet tot een goed eind!
Deze week zelf mogen ondervinden.
Mijn Roco rongewagen (47687) kreeg een eigen wil en reed mijn bureau af richting parket met als gevolg een bogie, enkele rongen en een kopschot naar de boem. Snel men lijstje erbij genomen maar ik heb daar enkele vraagjes over. Op het lijstje staat bij onderdelen nr115461 bogie en nr115462 zakje met accessoires, maar over dat kopschot staat er niets bij, het is nochthans een los onderdeel. Zou dit eventueel bij het zakje met accessoires kunnen zitten of zijn dit enkel maar de onderdeeltjes die je apart bijgeleverd krijgt voor latere montage? De rongen dus in dit geval?
Zou dat kopschot apart verkrijgbaar zijn of zal het plakwerk worden?
Is er hier iemand die zo'n situatie al eens heeft meegemaakt of die me van deze vraag kan afhelpen?
Bedankt.

mvg Dieter.
Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!

ysbeer

Mijn ervaring is de volgend.
Toen roco nog roco was,wilde een smeek briefje wel eens een gratis nieuw reserve deel opleveren.
Briefje direct aan ROCO oostenrijk

Na de val van roco werkt dit absoluut niet meer,roco zelf zegd ga maar naar de importeur,en die praat roco na door te zeggen.

We leveren van wagens alleen buffers en wilen na.
Ik zou maar plakken of een nieuwe kopen,want sind reyne niet meer zelf leverd aan ons,en alles dus via de winkel moet lopen is het met de reserve onderdelen knudde.
En de prijs die je moet betalen is afschuwelijk hoog.
Ten minste wat ik heb ondervonden,wellicht zijn er ook echt goede winkels die tegen schappelijke prijzen iets willen bestellen.
Maar ik heb ze nog niet gevonden

wim