Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

nieuw lid

Gestart door 755philippe, 18 juli 2014, 09:02:24 AM

755philippe

Hallo allemaal,
Mijn naam is Philippe ben 48 jaar en woon te Mortsel. Al sedert 3 jaren volg ik dagelijks het forum. Wat een geweldig forum. Uiteindelijk heb ik beslist me te registreren als lid. Nu even over treinen. Vorig jaar kocht ik via msm de 5523 wat een prachtig initiatief was en is. Op zolder heb ik een treinbaan in beginfase. Ik rijd met ecos 1 en koploper. Ik heb hoofdzakelijk Märklin Belgische loks maar er zijn er ook van L.S. en Roco. Wat modelbouwaktiviteit betreft doe ik veel zelf. Sommige projekten uit msm neem ik eruit en begin ze zelf na te maken. Momenteel ben ik bezig met de spiegeltent maar dit vergt wel veel tijd. Als ik tijd heb en weet hoe je foto's moet posten zal ik enkele op het forum plaatsen. Bedankt voor dit geweldig forum.
Mvg

755philippe

Michiel

Van harte welkom, Philippe. Dat het nabouwen van Gerolf's Spiegeltent je niet afschrikt, is een teken dat je niet aan je proefstuk toe bent. Heel benieuwd hoe jouw spiegeltent er gaat uit zien. Die foto's zie ik alvast graag komen.

Nogmaals welkom!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Welkom op ons forum, Philippe.
Ook wonend in Mortsel? Dat kan interessant zijn ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts

Dat worden dan twee spiegeltenten in elkaars buurt. Welkom ! Fotootjes plaatsen is echt niet zo moelijk. In de index vind je een paar duidelijke draadjes hierover.

Steam.N

Welkom op dit forum, Philippe !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Catje

Philipe,

Van harte welkom op dit gezellig forum.
Hoop dat u hier veel plezierige uurtjes mag doorbrengen.

spoorgroeten,
Willy

jakke

Ik wens je veel voldoening met je deelname aan dit forum.
Fijn te weten dat kortbij iemand dezelfde configuratie gebruikt die ik voor ogen heb.
Jan
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Stieven76


gardevil

Welkom in het gilde van de modelspoorbouwers
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

59erke

Welkom op het forum Philippe

Veel succes met je project, en laat ons maar meegenieten  ;)

Mocht je vragen hebben stel ze gerust
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

755philippe

Hallo,
Mag ik iedereen bedanken voor de leuke reakties.
Mvg

philippe 8)

Snobby Crash

Hey Philippe

nogmaals welkom !

(vanop een veel te warme zolder in Elversele)

Geert