Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

zingende 6006

Gestart door Huugooke, 15 juli 2014, 20:26:56 PM

Rangeerduivel

Citaat van: Huugooke op 17 juli 2014, 15:53:16 PM. heeft me trouwens bloed,zweet en tranen gekost om het ding aan de praat te krijgen met Windows 7! Gaat vanzelf? lmnl

Hugo,met zo'n weer mag je bepaalde woorden niet vergeten!

;)

Huugooke

Citaat van: Rangeerduivel op 17 juli 2014, 16:04:55 PM
Citaat van: Huugooke op 17 juli 2014, 15:53:16 PM. heeft me trouwens bloed,zweet en tranen gekost om het ding aan de praat te krijgen met Windows 7! Gaat vanzelf? lmnl

Hugo,met zo'n weer mag je bepaalde woorden niet vergeten!

;)
Jamaar, zweten is voor mij een normale toestand! :-[

anne w

Beste Hugo,

Advies opgevolgd en alle verlichtingsdraadjes van de decoder los gemaakt?, zo ja, zingt er nog steeds wat?

Zie je een afwijkende stroomverbruik op je Ecos?

Groet, Anne W
Raptor, Edits booster 10A, 4 Ma decoders 27 staps, 9 MFX decoders, waarvan 4 ESU,  (5 met geluid, waarvan 1 ESU), MFX decoder rijdt op 28/27 stappen, automatisch bedrijf met de Raptor, voor baan en landschap zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.

Huugooke

alles geprobeerd, ook op aanraden van het ESU forum een asymmetrische spanning gemaakt (wel even zoeken waar dat nu zat); nog steeds "zzzz zzzz zzzz....."

Frans Bosmans

Schakel op de ecos eens alle protocollen uit behalve DCC. Ben nieuwsgierig wat dat geeft.  ;)

vyncky

Citaat van: Frans Bosmans op 19 juli 2014, 14:32:14 PM
Schakel op de ecos eens alle protocollen uit behalve DCC. Ben nieuwsgierig wat dat geeft.  ;)

Hugooke,

Heb je dit al getest?
Ik ben benieuwd of dit resultaat heeft...

thx!

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Huugooke

Citaat van: Frans Bosmans op 19 juli 2014, 14:32:14 PM
Schakel op de ecos eens alle protocollen uit behalve DCC. Ben nieuwsgierig wat dat geeft.  ;)
juist getest: geen effect.

Huugooke

Zojuist zijn broerke, de 6001 eens "beluisterd", die zingt ook, zij het wat stiller!
Daarom, Roco 60XX bezitters, leg uw luisterend oor er eens tegen!

Herwig

#38
      .........  ( Fout van mij:  zie rubriekje  "Kleinbahn" ....)

Huugooke

Citaat van: Herwig op 01 augustus 2014, 23:35:25 PM
Als je de fraaie, fijne doorkijk-spaakwielen van deze laatste NMBS-loc (foto) vergelijkt met de vereenvoudigde, gesloten  "spaak"-wielen van de Kleinbahn-stomer... .
Maar ja, de aankoopprijs van de Oostenrijkse Kleinbahns was in de jaren zestig pakweg 1/3de van het toenmalige Duitse H0-materieel.

( die O.W.Young zag graag veel drijfstangetjes zeker ? )
beetje vergist van draadje Herwig?

Herwig

'k Zag de foute, verkeerde hoofding op moment dat 'k op  "verzenden" klikte  ... .  Pardon.

Trouwens met al die zingende locjes kan je misschien een 1/87ste gospelkoor samenstellen ...

Huugooke

Citaat van: Herwig op 01 augustus 2014, 23:43:03 PM
'k Zag de foute, verkeerde hoofding op moment dat 'k op  "verzenden" klikte  ... .  Pardon.

Trouwens met al die zingende locjes kan je misschien een 1/87ste gospelkoor samenstellen ...
Spijtig genoeg zingen ze allemaal hetzelfde eentonige liedje

Huugooke

Citaat van: Huugooke op 01 augustus 2014, 19:25:57 PM
Zojuist zijn broerke, de 6001 eens "beluisterd", die zingt ook, zij het wat stiller!
Daarom, Roco 60XX bezitters, leg uw luisterend oor er eens tegen!
Allez mannen, is er nu niemand met zo'n ROCO, een ECoS en een lokpilot die eens zijn oor te luisteren wil leggen?

doomslu

Ik heb enkel een analoge loc...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Citaat van: doomslu op 02 augustus 2014, 17:28:56 PM
Ik heb enkel een analoge loc...  :-\

pffff luc zet er dan een esu lokpilot in.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154