Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Toch even voorstellen als nieuw lid.

Gestart door Lange Trein, 28 mei 2014, 14:08:55 PM

Lange Trein

Goedemiddag Allen,
Ik ben Denis, 54j woonachtig te Dottignies.
Als Vlaming geboren, in Wallonië woonachtige Belg!
Uitsluitend Märklin materiaal op mijn baan, alhoewel andere merken ook zeer mooi materiaal hebben, maar het is er nog niet van gekomen. Allemaal M-rails en analoog, net zoals het begonnen is zo'n 47 jaar geleden.
De zolder is mijn trein-domein geworden en geeft mij een speelplaats van om en bij 4 x 7 m.
Ik lees al een tijd mee in jullie forum en ik hoop hier veel informatie omtrent onze gemeenschappelijke hobby te kunnen vinden.
Met vriendelijke groeten,
Denis 

Metpetergaathetbeter

Denis, alvast welkom hier,ik had je reeds deze morgen opgemerkt als nieuw lid in de Index !

Alvast veel plezier en leergenot want er zitten hier (net als bij onze Waalse buren) cracks tss. en hopen je nog hier op het forum tegen te komen !

Groeten Peter ;)

PS 47 jaar bezig, dan wordt het stilletjes tijd om van dat andere mooi ook aan te schaffen ! ;)


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

Welkom Denis , en veel plezier hier gewenst !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Stieven76

Welkom Denis!

Post gerust wat foto's van je treinzolder, dat zien we hier graag  ;D ;D

Steam.N

Welkom op ons forum, Dennis.
En zoals Stieven al vermeldde: foto's van je treinzolder zijn steeds zeer welkom !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Bolje

Welkom Dennis,

Nog een 3railer in de buurt  :)

Ik woon in Avelgem,


Ronald
Vele groeten,
Ronald

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007


Lange Trein

@ Luc, Stieven, Jean, Ronald, Gerolf en Philippe, Hartelijk dank voor jullie welkom woord.
@Ronald: Inderdaad Avelgem is heel dicht in de buurt. Ik heb er zelf enige niet spoorse vrienden wonen.
@Peter & Dani: mij reeds bekend van bij onze noorderburenforum.

Eerstdaags start ik een topic over mijn baan; eerst mijn dochter overtuigen van de camera eens terug te brengen.
Met vriendelije groeten,
Denis

Catje

Van harte welkom Denis,

Op dit geweldig en gezellig forum. ;D
Hoop dat u hier veel leesplezier zult mogen beleven.

Groeten,
Willy