Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MTD - tentoonstelling MODELSPOOR 2014

Gestart door SuSke, 27 april 2014, 17:18:28 PM

Steam.N

Peter, ik heb hetzelfde gedaan.
Sindsdien ligt die badge constant in de auto, voor het geval dat ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Koen

Oei Luc,

Iets te laat gevraagd. Ik kan deze normaal op het werk klaarstomen maar dit is nu te laat.
Van U, Gerolf, Jean, Mezelf en Patrick (Dgrr57) heb ik de badge nog maar ik heb geen houders meegebracht.
Ik zal ze meenemen maar de vraag is natuurlijk hoe deze opgespeld kunnen worden?

Misschien is het een interessant gegeven om over na te denken voor onze expo in Leuven?


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

doomslu

Ik heb ergens een pak badges liggen. Het is niet om een kaartje in te stoppen, maar wel om een sticker op te kleven...
Als iemand zich geroepen voelt voor de stickers...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Misschien dat ik zondag voormiddag ook ns kom kijken.  ;)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: evan op 19 september 2014, 20:24:51 PM
Misschien dat ik zondag voormiddag ook ns kom kijken.
;) ik denk dat ik ga thuisblijven !  ;D ;D ;D Hopelijk geraak ik er ook en  dat er niks tsskomt ! Tot hopelijk dan !

Groeten Peter ;)


SuSke

De laatste draadjes zijn gesoldeerd, er is proef gereden, alle kortsluitingen zijn opgelost...
M.a.w. wij zijn klaar om er weer 2 dagen het beste van te maken, iedereen te laten genieten en zelf ook te genieten van die rondsnorrende treinen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Veel plezier en bezoekers gewenst.  Ik doe m'n best om morgen voormiddag langs te komen als er tenminste niets op het werk "misloopt".

;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Huugooke


Metpetergaathetbeter

ik was er ook maar gene Hugo gezien !

Groeten Peter ;)

reeves

Juist terug, was plezant,paar boekskes gekocht voor de  collectie

Tom

marc goovaerts

Ook juist terug. Sorry jongens, niemand herkend. Ik heb dan ook maar één forumbadge gezien: de mijne.

Was plezant en weeral was MTD er in geslaagd om een enthousiaste mix van leeftijden en geslachten binnen te krijgen waar menige treintjesbeurs jaloers op kan zijn.
Ook een paar mooie Antwerpse ketelwagens gezien (Tankwagen Anvers, RBP en 'vervoer van petrool'. Maar niemand kon me vertellen wie de eigenaar was en mijn fototoestelleke vertikte het van fatsoenlijk te werken  >:(

Peter

Het was helaas nog niet voor ons deze keer. Spijtig, spijtig
Met vriendelijke groeten
Peter

Huugooke


OlivierV

Dit keer een editie overgeslagen, misschien de volgende keer weer. :)
Als er fotootjes zouden genomen zijn, dan zie ik die gaarne.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

philippe_007

Ik was er ook, wat gezellige babbels gehad...