Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Forumbaan 2014 Leuven here they come...

Gestart door mnieuwlaet, 06 april 2014, 23:55:20 PM

mnieuwlaet

Wie zal er allemaal een bakske leveren (of meerder) in Leuven?
Want natuurlijk als ik me niet vergis zal de forumbaan niet ontbreken op de grote modelspoorexpo!
Ik heb allesins één bak die nog van verdere details wordt voorzien.

Gerolf

Goed dat je dat in gang trapt, Maarten
Zelf pas ik er voor, maar ik hoop dat er anderen op de kar springen.
Het is immers een prachtig project  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sdz1976

Dacht dat er dit jaar geen ruimte voor was?
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

mnieuwlaet

Voor de forumbaan is er altijd, moet er bijna ruimte zijn op de eigen expo...!
Dat was toch gezegd. Men maakt een plan op met zekerheden zoals forumbaan, minibaantjeswedstrijd, de MSM-stand... alle deelnemende banen!
Dat is zoals gezellig samen puzzelen op een winteravond (waar wij dan modelbouwen)  ;) en hopen dat alles erin kan.


Havoc

Te zien aan het enthoesiasme is er waarschijnlijk nog wel een hoekje in de inkom. Heb de indruk dat dit project opsterven na dood is.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

mivc057


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Valentijn


Hi Luc, Maarten,

We hebben hierover nog niet gemaild.  De fiddle-yard is steeds beschikbaar en ook enkele modules zijn steeds mogelijk.
Maar, is er ruimte aanwezig op de expo voor de forumbaan?

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

doomslu

#8
Heel eerlijk: de ruimte is zeer beperkt.  :-\
Om een idee te geven: we moeten commerciële deelnemers weigeren.
Toch had ik graag een paar modules op de MSM-stand gezet (liefst met verkeer er op, lees: bewegende treinen!).

Alles zal echter pas over enkele maanden duidelijk worden...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Valentijn


Ok Luc, dan horen we het wel als je nog een plaatsje gevonden hebt.

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Havoc

CiteerToch had ik graag een paar modules op de MSM-stand gezet (liefst met verkeer er op).

Nu leg je toch wel de vinger op de wonde.

Ik moet me hier al de hele week inhouden om een nogal sarcastische kijk om de msm modelbouw visie te posten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Ludwig

Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Rochevalien

Citaat van: mivc057 op 02 mei 2014, 18:41:05 PM
Hoe zou dat komen ?

Misschien omdat deze baan maar om de 2 jaar eens buiten komt??? en zelfs dan kan een bouwer alleen maar staan kijken naast de baan en geen handelingen uitvoeren (bewegingen zoals dat heet) of het moest zijn dat er wat mis gaat .

mnieuwlaet

Ipv sarcastisch te zijn (wat je nog niet gedaan hebt, waarvoor dank) kun je misschien enthousiast zijn en de forumbaan,even toelichten en bejubbelen!,

Havoc

Moest je de hele historie kennen/gelezen hebben van de forumbaan dan zou je zien dat ik in het begin heel enthoesiast erover was totdat ik zo'n bak in de koffer van de wagen probeerde te krijgen. Ik heb toen zelfs h0 materiaal aangekocht alhoewel ik helemaal geen h0 doe. Ga die discussie niet helemaal opnieuw doen.

Dat het maar 1x om de 2 jaar is heeft er zeker iets mee te maken. Maar "de leut" is er niet. Zoals je zegt, de bouwer kan weinig anders doen dan aan de kant staan en zien hoe 1 trein zijn rondje rijdt.

En dat sarcasme heeft weinig met de forumbaan specifiek te maken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.