Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 135

Gestart door Michael, 20 maart 2014, 21:16:37 PM

philippe_007

gisteren ook goed ontvangen en even doorgebladerd... ziet er alweer goed uit

Michael

Vandaag ontvangen in Swifterbant (NL)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Onze Nederlandse vrienden zijn snel bediend, deze keer!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kees-Jan

Ja dank u heren voor de levering!

Dit kan ik erg waarderen!

Stedahult

Hartelijk dank voor het exemplaar van de MSM.
Mvh. Steef

Kautenbach

ook hier keurig binnen, en niet dubbelgevouwen 8) 8) morgen uitgebreider doorneuzen ;)

tsjoektsjoek

vanochtend (zaterdag) opgehaald en op een terrasje op de Katwijkse boulevard heerlijk in het zonnetje met een koffie nr. 135 doorgebladerd
persoonlijk vind ik de items van Add On en de rode brievenbus interessant, weer een supernummer
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

Koen

Naar aanleiding van het artikel "La Bosse", heb ik vorige zaterdag de Loco-Revue special besteld. Vandaag lag het exemplaar al in onze brievenbus. Ik kan jullie dit echt aanraden. In dit tijdschrift wordt de bouw van La ligne de la Bosse volledig uit de doeken gedaan gaande van de bouw van het landschap tot de bouw van de bovenleiding met foto's en schema's.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

doomslu

Je neemt mijn twijfels weg, Koen. Bedankt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Graag gedaan  ;).
De baan en het concept sprak mij direct aan.
Het tijdschrift is een bron van interessante en boeiende informatie.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Ik heb me die Loco-revue ook aangeschaft en kan alleen bevestigen dat het echt de moeite waard is.
Ga toch meer eens over het muurtje kijken bij die Fransen :) ;)

No hard feelings Luc, MSM is nog altijd top en het is fijn dat er zulke referenties in staan.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Citaat van: Koen op 29 april 2014, 20:39:49 PM
Naar aanleiding van het artikel "La Bosse", heb ik vorige zaterdag de Loco-Revue special besteld. Vandaag lag het exemplaar al in onze brievenbus. Ik kan jullie dit echt aanraden. In dit tijdschrift wordt de bouw van La ligne de la Bosse volledig uit de doeken gedaan gaande van de bouw van het landschap tot de bouw van de bovenleiding met foto's en schema's.

Mvg
Koen

Koen waar heb je deze besteld? Linkje?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Koen

Dag Michael,

Onder volgende link kan je het tijdschrift bestellen:

http://www.locorevue.com/magazine/hors-serie-papier-a-l-unite/2631-hslr36-hors-serie-03-2014-la-ligne-de-la-bosse.html

Je moet wel even naar beneden scrollen om het tijdschrift te zien.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

doomslu

En hoe zat het met de verzendkosten, want dat is niet meteen duidelijk op de site?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

@Luc,

Ik betaalde in totaal €16,30 voor het tijdschrift (inclusief BTW - TVA). M.a.w. €1,30 voor de verzendingskosten in de Europese zone.

Mvg
Koen

Nooit te oud om te leren