Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 135

Gestart door Michael, 20 maart 2014, 21:16:37 PM

Michael

Nog een weekje te gaan en dan ligt MSM 135 op de mat, ben benieuwd wat men nu weer voor moois voor ons in petto heeft.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Helaas, deze keer geen MSM. We hebben een maandje verlof genomen. Sorry...

;D ;D ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Het is bijna 1 april!  ;D

Dit weekend worden alvast de nieuwsbrieven verstuurd en wellicht ook de website up-to-date gezet (hangt er van af of ik morgen alle materiaal aangeleverd krijg...).

Een tipje van de sluier...

Een hele leuke Belgische baan. Mooi concept en leuk tijdperk (naar mijn persoonlijk gevoel).
Een Franse tentoonstellingsbaan die bij mij erg in de smaak valt, maar ook dat is weer erg persoonlijk.
En nog een Belgische baan, naar Amerikaans thema in 0n30.

We maken een oude brievenbus, doen iets met wissels en Emmanuel knutselt prulletjes.

We testen een Belgische stomer, een Belgische diesel en bespreken een Luxemburgse diesel in model en grootbedrijf.

Tot slot twee mooie reportages van twee hoogst interessante Nederlandse expo's...

:P :P  :P
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Luc is hard aan het werk om ons blad as vrijdag weer kant en klaar te hebben, ik zal hem even helpen.

Alvast het inkijk exemplaar

http://www.modelspoormagazine.be/Previews/MSM135/

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Jij hebt de nieuwsbrief al ontvangen, zie ik.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Citaat van: doomslu op 22 maart 2014, 13:13:43 PM
Jij hebt de nieuwsbrief al ontvangen, zie ik.  ;)

Klopt Luc, was net ingelogd toen ik die binnen kreeg. Ziet er weer geweldig uit alvast weer een flinke bedank aan allen die dit weer mogelijk hebben gemaakt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

conducteur

zonder p83 was dit nummer niet compleet ::) , ziet er weer de moeite uit ;)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

tsjoektsjoek

het is zeker weer een nummer om naar uit te kijken en bedankt Michael voor het inkijknummer.

PS
ik kijk zo nu en dan in collega modelspoormagazines zoals Railhobby en Railz en het valt mij op dat deze met reportages komen die dan al
in MSM aan bod zijn gekomen
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

Michael

Ton, mij hoef je niet te bedanken hoor, Luc is het werkpaard, ik kreeg zoals een ieder die ingeschreven heeft op de nieuwsbrief de nieuwsbrief binnen, zag op het forum dat de link naar het inkijk exemplaar nog niet was geplaatst en heb dat toen maar meteen gedaan.
Maar volgens mij komt alle eer Luc toe in deze.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

tsjoektsjoek

dat is ook zo maar dat weet Luc natuurlijk wel.
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

Herwig

Allerlei leuks en  blijkbaar  "ergens"   (blz. 26)  een zeer hedendaagse dieselloc, geparkeerd tussen  "Petrol"-opslagtanks, inclusief de typische opgaande trap met bakstenen brandmuren.... .

marc goovaerts

Foutje in het artikel over de 6322: op het front staat het nummer niet in 'Santa Fe', maar in een heel specifiek lettertype.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Frank_N

Alvast Chapeau voor een schitterende voorbeschouwing over het voortbestaan van modelspoorclubs door Guy van Meroye, MSM 135 staat op mijn verlanglijstje.
Groet van Frank

Valentijn


Vandaag reeds ontvangen.  :)
Ziet er weer een mooi nummer uit, dus enkele avonden leesgenot.  :)

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana