Schuimrubber - waar halen jullie het?

Gestart door Passant, 14 maart 2014, 18:10:05 PM

Passant

Hallo allemaal,

Kan iemand me zeggen waar ik het grijze schuimrubber, dat gebruikt wordt in verpakkings- en bewaardozen (vb. Auhagen) ong.  2 à 3 cm dik, per rol of per stuk kan kopen? Bij het Googlen vind ik enkel schuimrubber voor matrassen en kussens...

Alvast bedankt!


Passant46
 


Passant

Inderdaad, dat soort materiaal bedoelde ik, maar dan geen inzetstuk, maar op rol of per stuk, in een laag van 2 à 3 cm dik... Wordt dat niet "grijs verpakkingsschuim" genoemd?
 

reeves

In den Brico, afdeling vloeren vind je dat ik heb zelf een rol van 20m 3mm dik voor demping

Tom

janieburton

Citaat van: reeves op 14 maart 2014, 19:16:46 PM
In den Brico, afdeling vloeren vind je dat ik heb zelf een rol van 20m 3mm dik voor demping

Tom

Is dat niet hetzelfde dat men kan kopen voor geluidsdemping?
 

reeves


janieburton

Citaat van: reeves op 15 maart 2014, 13:51:46 PM
Klopt, ligt onder m'n rails

Ik bedoel de grijze, ook verkocht in pakken per m² voor geluidsdemping in valse plafonds.
 

Passant

Ik denk dat hier twee verschillende dingen door elkaar gehaald worden.  Op mijn vraag antwoorden jullie met verwijzingen naar dempingsmateriaal voor onder de rails van 2 à 3 Millimeter, en daar kan je inderdaad ondervloer-isolatie voor gebruiken. Maar ik ben op zoek naar schuimrubber van 2 Centimeter, dat voor verpakkingsdoeleinden dient...
 

MARKLINRIJDER

Gilbert,

Hoe groot moet het zijn?

Grtjs,

David

kasteel

probeer eens via google ' mousse op maat' -> matrassen / zetelbekleding sector
Jan

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Passant

aan "Märklinrijder" : je vroeg hoe groot het moest zijn. Voorlopig heb ik nodig ong. 100 cm x 200 cm x 2 cm dik.
aan alle andere antwoorders: alvast bedankt voor jullie tips. Ik zoek ..., maar ik vind eigenlijk nog niet veel. 

Mvg,

Passant
 

MARKLINRIJDER

Deze is wat je nodig hebt vermoed ik:



Grtjs,

David

Passant

Märklinrijder, dat is precies wat ik zoek...
De vraag is nu: waar koop ik het??? (Eerlijk gezegd, je maakt het wel spannend... ;) )

Passant