Bestellen Tpe 6322 met 3 bijhorende goederenwagens uit MSM 134

Gestart door Snobby Crash, 28 februari 2014, 12:29:54 PM

theedooz

 

Brossel

Citaat van: theedooz op 22 juli 2014, 20:04:31 PM
Geen foto "getrokken" van dat prototype, Davy?

Neen....had best gekund hè?   :(

Was misschien teveel afgeleid door de prototypen van de reeks 91 (normaal en met verlengd bordes) die ik in mijn handen had....

Groetjes Davy
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

marc goovaerts


doomslu

Ik heb net een laatste herinnering gestuurd aan de mensen die vergeten te betalen zijn...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

theedooz

Herinnering wél ontvangen, maar ik had al op eigen initiatief betaald voor eind juni. Hoe zit dat nu?
 

Stieven76

Ik heb ondertussen een bevestigingsmail ontvangen. Ik tel dus af tot oktober  ;D

doomslu

Citaat van: theedooz op 28 juli 2014, 08:26:18 AM
Herinnering wél ontvangen, maar ik had al op eigen initiatief betaald voor eind juni. Hoe zit dat nu?
Missen is menselijk. Onze administratie heeft de betalingen die op één welbepaalde dag zijn binnengekomen verkeerd geregistreerd, waardoor enkele mensen ten onrechte een herinnering kregen. Waarvoor onze excuses.
Ik verstuur straks aan de 'slachtoffers' een mailtje om hun betaling te bevestigen en onze excuses over te maken.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

theedooz

Bedankt Luc. Een vergissing is menselijk. Geen punt wat dat betreft. Het gaat mij erom dat ik heb betaald en dat dit ook bevestigd wordt, opdat ik straks deze prachtige loc kan ontvangen.  ;)
 

Alain

Hier juist hetzelfde, heb betaald op 29 juni en kreeg vandaag een herinneringsmailtje.

Een mailtje teruggestuurd. :D

theedooz

Nog even, en dan ontvangt iedereen die er een besteld heeft zijn/haar 6322. Maar wat ik me afvroeg; zijn er al foto's van? Ik hoopte ze in de nieuwste MSM te zien, maar helaas...
 

doomslu

Citaat van: theedooz op 03 september 2014, 15:43:18 PM
Nog even, en dan ontvangt iedereen die er een besteld heeft zijn/haar 6322. Maar wat ik me afvroeg; zijn er al foto's van? Ik hoopte ze in de nieuwste MSM te zien, maar helaas...
Kreeg je het mailtje?
Heb je het gelezen?  ;)

Ik verwacht een exemplaar één van deze dagen en dan kan ik foto's maken.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Anarchy


Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

marc goovaerts


Anarchy

Waarschijnlijk wel hé. Maar toch reeds volledig afgewerkt.