Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 134

Gestart door thor, 24 februari 2014, 13:35:42 PM

tsjoektsjoek

nr.134 opgehaald bij de lieftallige verkoopster van de Bruna (mijn reden om geen abonnee te zijn) met Wolzerdange als blikvanger
kan Wim zichzelf nog overtreffen bij een volgend project na het zien van deze reportage met prachtige foto's en wat de winnaars betreft denk ik dat
de lezers de winnaars zijn.

de sport verloedert
modelspoor verbroedert

conducteur

p59 van de extra bijlage bevat voor mij het meest interessante nieuws  ::)  Mag voor mij zeker ook voor andere artikels gebruikt worden (bv voor extra grote foto's)... Het magazine moet ik eens op m'n gemak bekijken :p
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Frank_N

heb m ook, HEB M OOK! 8) (gekregen van mijn vrouw) :) :)
Wolzerdange.... 14 pagina's!
Stel voor een pol te maken wat de mooiste foto's zijn. Word vast lastig kiezen 8) ::)
Groet van Frank

Kautenbach

hahah, merci, leuk om te lezen ;D

die bijlage zat er hier niet bij trouwens, ff doorgelezen, erg goed zo uitgebreid, heeft dus zeker een meerwaarde wat mij betreft, wat me op viel; Noch heeft wel een hele bekende Neuheit, of was het een andere bekende 8) en het welverdiende etentje ziet er ook prima uit ;D ;D


modelbaanHO

Wim,

De bijlage is een elektronisch exemplaar dat je kan lezen op de website van modelspoormagazine.
Luc heeft de link geplaatst enkele postings terug

http://www.modelspoormagazine.be/index.php/nl/nurnberg-2014-extra
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

doomslu

We kregen al heel enthousiaste reacties op deze bijlage, maar het aantal is aan de lage kant om te zeggen dat dit nu een echt succes is.

Gisteren lagen mijn - gedrukte - exemplaren ook al in de bus. Ik heb de indruk dat de post deze keer vrij snel was.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Nu Luc, als je een reactie wilt...

Ik vind het een prachtinitiatief. En in die digitale vorm is het ook goedkoop (voor ons) en economisch verantwoord (voor jullie)
Zowel lay out (met iedere keer vermelding van de schaal) als de kwaliteit van de foto's zijn top.
Je mag ze, als er genoeg serverruimte is, rustig als archiefmateriaal laten staan. Ook na volgende edities.

Eigenlijk zou het prachtig zijn om dit initiatief uit te breiden naar grote expo's en beurzen à la Mechelen/Leuven, Ontraxs... Ook daar is er in de papieren MSM om editoriale en financiele redenen niet genoeg ruimte om alle ter plaatse gemaakte beelden ook goed en groot te kunnen plaatsen. Het zou ook een prachtig naslagwerk worden.

Eén minpuntje maar misschien ligt het aan mijn verbinding: net zoals bij Makro, dat dezelfde technologie gebruikt, gaat het doorbladeren soms wel erg langzaam. Misschien de beelden op een wat lagere (scherm-)resolutie plaatsen ?

Doornroosje

Nog niet ontvangen. Misschien deze avond?

mivc057

De electronische bijlage aan MSM 134 is gewoonweg een schitterend initiatief.
Bedankt Luc en de hele redactie om ons op die manier te laten genieten van al wat wij ,"niet professionele modelspoorders" , in Nürnberg hebben gemist.
Wat mij betreft mogen er nog volgen.  ;)

Johnnytrein

Ook ik vind de digitale extra geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar .
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

vyncky

Schitterend initiatief. Heb het net via het forum ontdekt.
Waarschijnlijk ligt het aan mij, ik loop een nummer of drie achter  :)!

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 01 maart 2014, 14:23:35 PM
Hier: http://www.modelspoormagazine.be/index.php/nl/nurnberg-2014-extra

En op blz 59 ziet men de ware aard van het beestje! :D

Schitterend initiatief Luc,het is je gegund,voor wat hoort wat!

;)

Val-Rikard

Ook ik sluit mij aan bij het rijtje positieve reacties!!!  :) :) :)

philippe_007

Ik was deze week op vakantie en heb zitten zoeken naar de bijlage.  :-[
Zonder internet was het niet mogelijk deze te lezen  :'( :'(
Maar nu ik thuis ben kan ik de schade inhalen  ;D

@Luc,
Dit is een fantastisch initiatief, mag zeker herhaald worden. Bedankt

tsjoektsjoek

wat mij betreft ook voor herhaling vatbaar, een ander interessante vermelding vond ik bij Brekina die namelijk de bekende schienenbussen omstreeks
juni gaan uitleveren en waarvan volgens MSM ook een Luxemburgse variant van in de pijpleiding zit. heeft men enig idee wanneer de uitlevering zou
kunnen zijn.
de sport verloedert
modelspoor verbroedert